Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 211
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Příprava a výroba obvodových, vnitřních a stropních panelů a dalších částí dřevostaveb v reálných podmínkách výrobního závodu - TruhlářZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední odborné učiliště stavební, Plzeň, Borská 5533-56-H/01Plzeňský krajOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 2. nebo 3. ročníku, kteří ovládají základní ruční strojní opracování dřeva a zhotovování základních truhlářských spojů. Žáci provádí vybrané technologické operace při opracování a dokončování dřevěných dílů panelu a podílí se na kontrole vzhledu, rozměrů a kvalitě panelu dle technické dokumentace.
Stáhnout Příprava a výroba obvodových, vnitřních a stropních panelů a dalších částí dřevostaveb v reálných podmínkách výrobního závodu - TesařZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední odborné učiliště stavební, Plzeň, Borská 5536-64-H/01Plzeňský krajOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 2. nebo 3. ročníku, kteří ovládají základní ruční strojní opracování dřeva a zhotovování základních tesařských spojů. Žáci provádí vybrané technologické operace při opracování a dokončování dřevěných dílů panelu a podílí se na kontrole vzhledu, rozměrů a kvalitě panelu dle technické dokumentace.
Stáhnout Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzděláváníZobrazit/skrýt anotaci
PS
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostOdborný výcvik
Příklady dobré praxe byly zpracovány k doplnění systémových doporučení projektu Pospolu. Ukazují na to, že mnohá doporučení jsou funkční a realizovatelná již za současných podmínek, ovšem pouze tehdy, jestliže existuje dobrá vůle příslušných aktérů k překonání existujících bariér. Publikace obsahuje 19 příkladů dobré praxe z 8 škol. Publikaci sestavil autorský tým projektu Pospolu na základě podkladů jednotlivých škol.
Otevřít Příklad dobré praxe - Zajištění lepší prostupnosti systému (druhý výuční list), RumburkZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-41-M/01, 34-53-H/01, 34-53-L/01, 34-52-H/01, 34-52-L/01Ústecký krajOdborný výcvikdruhý výuční list, obousměrná prostupnost, Svaz polygrafických podnikatelů
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje umožnit přijímání žáků do 1. ročníku odborného vzdělávání stejné kategorie dosaženého vzdělání, koncipovaného společně pro více současných oborů vzdělání, podpořit fungování multioborových tříd, umožnit stupňovité ukončování vzdělávání v oborech vzdělání kategorie dosaženého vzdělání H a L0, kde budou existovat odpovídající obory vzdělání, umožnit absolventům oborů kategorie L0 získat výuční list ve svém oboru (EQF4). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Ukončování studia ve spolupráci s firmamiZobrazit/skrýt anotaci
PS
Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín23-55-H/02, 23-45-L/01, 23-52-H/01, 23-56-H/01, 23-51-H/01Olomoucký krajOdborný výcvikodborný výcvik ve firmě, zadání ke zkouškám
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje ukončování studia ve spolupráci s firmami. To znamená provázat průběžné a závěrečné hodnocení žáků prostřednictvím portfolia kompetencí (Portfolio jako součást hodnocení závěrečné zkoušky a profilové části maturitní zkoušky.), revidovat podmínky jednotného zadání závěrečné zkoušky (JZZZ) a konání profilové části maturitní zkoušky (profilová část MZ) tak, aby byla metodicky i finančně podpořena realizace praktické části těchto zkoušek ve firemním prostředí: - metodická podpora firem při tvorbě firemních zadání; - metodická i finanční podpora účasti odborníků z praxe při vedení samostatné odborné práce; - metodická i finanční podpora odborníků z praxe (vedoucí, oponenti) při spolupráci na profilové části MZ formou maturitní práce s obhajobou nebo praktické zkoušky. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém zajišťování kvality odborného výcviku/odborné praxe, Uherské HradištěZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola MESIT, o. p. s.26-51-H/02, 26-51-H/01, 34-57-H/01, 34-57-E/01, 26-41-L/01, 23-44-L/01, 23-56-H/01, 75-41-E/01, 64-41-L/51, 78-62-C/02, 78-62-C/01, 26-41-L/52, 23-43-L/51, 23-51-E/01, 23-51-H/01, 82-51-H/01, 31-62-H/01, 41-52-E/01Zlínský krajOdborný výcvik
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zaměřit se na podporu systému zajišťování kvality odborného výcviku (OV) a odborné praxe (OP) nejen ve firmách. To znamená vyžadovat od škol přípravu konkrétních plánů spolupráce se sociálními partnery formou dodatku ke školnímu vzdělávacímu programu (ŠVP), stanovit povinné náležitosti dokumentace pro hodnocení výsledků žáků v OV/OP na bázi kompetencí (včetně portfolia kompetencí, firemních dokladů, dokladů ECVET pro národní mobilitu a EUROPASS dodatků), podpořit vznik vzorových formulářů, zajistit kvalitu firemních pracovišť. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém zajišťování kvality odborného výcviku/odborné praxe, RumburkZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-53-H/01, 34-53-L/01, 34-52-H/01, 34-52-L/01Ústecký krajOdborný výcvikstandard vybavenosti škol, Svaz polygrafických podnikatelů
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zaměřit se na podporu systému zajišťování kvality odborného výcviku (OV) a odborné praxe (OP) nejen ve firmách. To znamená vyžadovat od škol přípravu konkrétních plánů spolupráce se sociálními partnery formou dodatku ke školnímu vzdělávacímu programu (ŠVP), stanovit povinné náležitosti dokumentace pro hodnocení výsledků žáků v OV/OP na bázi kompetencí (včetně portfolia kompetencí, firemních dokladů, dokladů ECVET pro národní mobilitu a EUROPASS dodatků), podpořit vznik vzorových formulářů, zajistit kvalitu firemních pracovišť. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém zajišťování kvality odborného výcviku/odborné praxe, PrahaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola dopravní, a. s.66-52-H/01, 23-61-H/01, 39-41-L/01, 26-51-H/01, 26-52-H/01, 18-20-M/01, 23-55-H/02, 26-41-L/01, 23-68-H/01, 66-41-L/01, 37-41-M/01, 23-51-H/01Hlavní město PrahaOdborný výcvikmetodické vedení instruktorů, podnikové standardy, propojení školy a firmy, školní vzdělávací program
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zaměřit se na podporu systému zajišťování kvality odborného výcviku (OV) a odborné praxe (OP) nejen ve firmách. To znamená vyžadovat od škol přípravu konkrétních plánů spolupráce se sociálními partnery formou dodatku ke školnímu vzdělávacímu programu (ŠVP), stanovit povinné náležitosti dokumentace pro hodnocení výsledků žáků v OV/OP na bázi kompetencí (včetně portfolia kompetencí, firemních dokladů, dokladů ECVET pro národní mobilitu a EUROPASS dodatků), podpořit vznik vzorových formulářů, zajistit kvalitu firemních pracovišť. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Kvantitativní rozšíření odborného výcviku/odborné praxeZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-41-M/01, 34-53-H/01, 34-53-L/01, 34-52-H/01, 34-52-L/01Ústecký krajOdborný výcvik
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zařadit alespoň 12 týdnů odborného výcviku (OV) v reálném nebo modelovém pracovním prostředí, umožnit souvislejší bloky OV ve firmách a souvislé období OV ve 2. pol. 3. ročníku oborů vzdělání kategorie dosaženého vzdělání H a oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání L0; konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. U oborů vzdělání kategorie dosaženého vzdělání M doporučuje rozšířit možnosti realizace praktického vyučování v reálném nebo modelovém pracovním prostředí na alespoň 8 týdnů za celou dobu vzdělávání. Do tohoto období lze zahrnout i učební praxi konanou v reálném prostředí. Konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Kvantitativní rozšíření odborného výcvikuZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola stavební Jihlava26-51-H/02, 36-52-H/01, 23-55-H/01, 36-69-H/01, 36-64-H/01, 33-56-H/01, 82-51-H/02, 36-67-H/01VysočinaOdborný výcvikposílení odborného výcviku, souvislé bloky odborného výcviku, školní mini firmy
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zařadit alespoň 12 týdnů odborného výcviku (OV) v reálném nebo modelovém pracovním prostředí, umožnit souvislejší bloky OV ve firmách a souvislé období OV ve 2. pol. 3. ročníku oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání H a oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání L0; konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.