Příklad dobré praxe - Zajištění lepší prostupnosti systému (druhý výuční list), Rumburk

AnotaceProjekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje umožnit přijímání žáků do 1. ročníku odborného vzdělávání stejné kategorie dosaženého vzdělání, koncipovaného společně pro více současných oborů vzdělání, podpořit fungování multioborových tříd, umožnit stupňovité ukončování vzdělávání v oborech vzdělání kategorie dosaženého vzdělání H a L0, kde budou existovat odpovídající obory vzdělání, umožnit absolventům oborů kategorie L0 získat výuční list ve svém oboru (EQF4). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Obory
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Knihař (34-57-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Polygrafie (34-41-M/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Reprodukční grafik (34-53-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Reprodukční grafik pro média (34-53-L/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Tiskař na polygrafických strojích (34-52-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Tiskař na polygrafických strojích (34-52-L/01)
FormaOdborný výcvik, Odborná praxe
TypPřípadové studie
SpoluautorNÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ
KrajÚstecký kraj
Štítkydruhý výuční list, obousměrná prostupnost, Svaz polygrafických podnikatelů
Stáhnout materiál Zobrazit materiál

Vazby

Materiál se váže na:

INFO

Datum vložení: 09.09.2015
Počet stažení: 206
logo projektu Pospolu
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.