Příklad dobré praxe - Kvantitativní rozšíření odborného výcviku

AnotaceProjekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zařadit alespoň 12 týdnů odborného výcviku (OV) v reálném nebo modelovém pracovním prostředí, umožnit souvislejší bloky OV ve firmách a souvislé období OV ve 2. pol. 3. ročníku oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání H a oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání L0; konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Obory
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Klempíř (23-55-H/01)
  • Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika (26) – Elektrikář - silnoproud (26-51-H/02)
  • Zpracování dřeva a výroba hudebních nástrojů (33) – Truhlář (33-56-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Instalatér (36-52-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Pokrývač (36-69-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Tesař (36-64-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Zedník (36-67-H/01)
  • Umění a užité umění (82) – Umělecký truhlář a řezbář (82-51-H/02)
FormaOdborný výcvik
TypPřípadové studie
SpoluautorNÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ
KrajVysočina
Štítkyposílení odborného výcviku, souvislé bloky odborného výcviku, školní mini firmy
Stáhnout materiál Zobrazit materiál

Vazby

Materiál se váže na:

INFO

Datum vložení: 13.08.2015
Počet stažení: 139
logo projektu Pospolu
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.