Příklad dobré praxe - Ukončování studia ve spolupráci s firmami

AnotaceProjekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje ukončování studia ve spolupráci s firmami. To znamená provázat průběžné a závěrečné hodnocení žáků prostřednictvím portfolia kompetencí (Portfolio jako součást hodnocení závěrečné zkoušky a profilové části maturitní zkoušky.), revidovat podmínky jednotného zadání závěrečné zkoušky (JZZZ) a konání profilové části maturitní zkoušky (profilová část MZ) tak, aby byla metodicky i finančně podpořena realizace praktické části těchto zkoušek ve firemním prostředí: - metodická podpora firem při tvorbě firemních zadání; - metodická i finanční podpora účasti odborníků z praxe při vedení samostatné odborné práce; - metodická i finanční podpora odborníků z praxe (vedoucí, oponenti) při spolupráci na profilové části MZ formou maturitní práce s obhajobou nebo praktické zkoušky. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Obory
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Karosář (23-55-H/02)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Mechanik seřizovač (23-45-L/01)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Nástrojař (23-52-H/01)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Obráběč kovů (23-56-H/01)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Strojní mechanik (23-51-H/01)
FormaOdborný výcvik, Odborná praxe, Profilová maturitní zkouška, Závěrečná zkouška
TypPřípadové studie
SpoluautorNÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ
KrajOlomoucký kraj
Štítkyodborný výcvik ve firmě, zadání ke zkouškám
Stáhnout materiál Zobrazit materiál

Vazby

Materiál se váže na:

INFO

Datum vložení: 09.09.2015
Počet stažení: 154
logo projektu Pospolu
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.