Příklad dobré praxe - Kvantitativní rozšíření odborného výcviku/odborné praxe

AnotaceProjekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zařadit alespoň 12 týdnů odborného výcviku (OV) v reálném nebo modelovém pracovním prostředí, umožnit souvislejší bloky OV ve firmách a souvislé období OV ve 2. pol. 3. ročníku oborů vzdělání kategorie dosaženého vzdělání H a oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání L0; konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. U oborů vzdělání kategorie dosaženého vzdělání M doporučuje rozšířit možnosti realizace praktického vyučování v reálném nebo modelovém pracovním prostředí na alespoň 8 týdnů za celou dobu vzdělávání. Do tohoto období lze zahrnout i učební praxi konanou v reálném prostředí. Konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Obory
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Knihař (34-57-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Polygrafie (34-41-M/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Reprodukční grafik (34-53-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Reprodukční grafik pro média (34-53-L/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Tiskař na polygrafických strojích (34-52-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Tiskař na polygrafických strojích (34-52-L/01)
FormaOdborný výcvik, Odborná praxe
TypPřípadové studie
KrajÚstecký kraj
Stáhnout materiál Zobrazit materiál

Vazby

Materiál se váže na:

INFO

Datum vložení: 09.09.2015
Počet stažení: 268
logo projektu Pospolu
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.