Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 384
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Otevřít Příklad dobré praxe - Kvantitativní rozšíření odborného výcviku/odborné praxeZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-41-M/01, 34-53-H/01, 34-53-L/01, 34-52-H/01, 34-52-L/01Ústecký krajOdborný výcvik, Odborná praxe
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zařadit alespoň 12 týdnů odborného výcviku (OV) v reálném nebo modelovém pracovním prostředí, umožnit souvislejší bloky OV ve firmách a souvislé období OV ve 2. pol. 3. ročníku oborů vzdělání kategorie dosaženého vzdělání H a oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání L0; konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. U oborů vzdělání kategorie dosaženého vzdělání M doporučuje rozšířit možnosti realizace praktického vyučování v reálném nebo modelovém pracovním prostředí na alespoň 8 týdnů za celou dobu vzdělávání. Do tohoto období lze zahrnout i učební praxi konanou v reálném prostředí. Konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Kvantitativní rozšíření odborného výcvikuZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola stavební Jihlava26-51-H/02, 36-52-H/01, 23-55-H/01, 36-69-H/01, 36-64-H/01, 33-56-H/01, 82-51-H/02, 36-67-H/01VysočinaOdborný výcvikposílení odborného výcviku, souvislé bloky odborného výcviku, školní mini firmy
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zařadit alespoň 12 týdnů odborného výcviku (OV) v reálném nebo modelovém pracovním prostředí, umožnit souvislejší bloky OV ve firmách a souvislé období OV ve 2. pol. 3. ročníku oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání H a oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání L0; konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Koordinační řízení odborného vzdělávání, RumburkZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-53-H/01, 34-53-L/01, 34-52-H/01, 34-52-L/01Ústecký krajčlenství školy, Svaz polygrafických podnikatelů, školská komise svazu
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje koordinační řízení odborného vzdělávání. To znamená: - ustavení koordinační/poradní platformy pro odborné vzdělávání na národní úrovni; - podporu fungování krajských koordinačních/poradních platforem s využitím stávajících struktur a ve vazbě na tvorbu RAP (regionální akční plány) a KAP (krajské akční plány) zaměřené na rozvoj vzdělávání v regionu; - začlenění sektorového principu do koordinačního systému na národní i krajské úrovni (sektorové rady, sektorové dohody, pakty zaměstnanosti). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Koordinační řízení odborného vzdělávání, Horní BřízaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30236-67-H/02, 82-51-L/04, 28-57-H/01, 82-41-M/12, 36-67-H/01Plzeňský krajcechy, členství školy, prognózy trhu práce, Silikátový svaz
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje koordinační řízení odborného vzdělávání. To znamená: - ustavení koordinační/poradní platformy pro odborné vzdělávání na národní úrovni; - podporu fungování krajských koordinačních/poradních platforem s využitím stávajících struktur a ve vazbě na tvorbu RAP (regionální akční plány) a KAP (krajské akční plány) zaměřené na rozvoj vzdělávání v regionu; - začlenění sektorového principu do koordinačního systému na národní i krajské úrovni (sektorové rady, sektorové dohody, pakty zaměstnanosti). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Stáhnout Příjem materiálu, Milk Run, Skladová logistika, Expedice, DopravaZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední odborná škola logistická a střední odborné učiliště Dalovice37-41-M/01Karlovarský krajStáže učitelůECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro učitele odborných předmětů, účastníka stáže, oblast logistiky a dopravy.</p>
Stáhnout Přehled předpisů v oblasti životního prostředíZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ16-01-M/01, 16-02-M/01Celorepubliková působnostmetodický inspiromat
<p>Obory vzdělání zařazené do skupiny oborů 16 Ekologie a ochrana životního prostředí připravují absolventy v oborech vzdělání ukončených maturitní zkouškou mimo jiné i na pozici podnikového ekologa. Jelikož je oblast legislativy v těchto oblastech velmi složitá a učitelé nemají často takové možnosti jak se s ní seznámit. Publikace přinese základní informace o platných postupech a povinnostech firem, vycházející z předpisů v oblasti životního prostředí, které poslouží učitelům v odborných školách jako podklad pro výuku odborných předmětů. Předkládaný materiál se týká oblastí, které řeší firmy ze zákona &ndash; oblast ochrany ovzduší, ochrany vod a odpady. Publikace je doplněna časovým harmonogramem důležitých termínů z této oblasti. Příručka je určena učitelům SOŠ skupiny oborů 16 Ekologie a ochrana životního prostředí.</p> <p>Publikace obsahuje přílohy, které najdete ke stažení <a href="http://pospolu.rvp.cz/filemanager/userfiles/Přilohy.zip"><strong>ZDE</strong></a>.</p>
Stáhnout Prvky ECVET a jejich využití v počátečním odborném vzdělávání na národní úrovniZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxeECVET, odborná praxe, metodické publikace a učební materiály, odborný výcvik ve firmě
Publikace se snaží přiblížit Evropský systém přenosu kreditů v odborném vzdělávání a přípravě (ECVET). Přináší konkrétní ukázky praktického využití ECVET podniky a školami zapojenými do projektu Pospolu. Projekt Pospolu je prvním národním projektem, který testoval, zda a v jakém rozsahu je možné evropský systém ECVET, případně jeho vybrané principy prakticky aplikovat v České republice. Publikace představuje systém ECVET školám a zaměstnavatelům z hlediska možného přenesení osvědčených evropských postupů na národní úroveň a ukazuje jeho výhody, které spočívají především v podpoře spolupráce škol a podniků a ve zvyšování kvality i počtu stáží žáků středních odborných škol. Autoři: Mgr. Martina Kaňáková, Mgr. Michala Čičváková
Stáhnout Průvodce pro firmy k navázání spolupráce se školouZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostpropojení školy a firmy
<p>V Průvodci pro firmy jsou popsány jednotlivé kroky od předběžného formulování cílů spolupráce a možností v jednotlivých formách spolupráce přes jednání o konkrétních podmínkách až po náležitosti smlouvy a tipy, na co nezapomenout. Průvodce je doplněn o odkazy na legislativu a náklady z pohledu financí, času a administrativy s tím spojené.</p>
Stáhnout Provozování e-shopuZobrazit/skrýt anotaci
JVU
DELTA - Střední škola informatiky a ekonomie, Základní škola a Mateřská škola, s. r. o.18-20-M/01Pardubický krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky, kteří mají základní znalosti pojmů e-commerce, internetový obchod, e-shop, internetový marketing a základní orientaci v problematice marketingu.
Stáhnout Provozování e-learningového serveruZobrazit/skrýt anotaci
JVU
DELTA - Střední škola informatiky a ekonomie, Základní škola a Mateřská škola, s. r. o.18-20-M/01Pardubický krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky, kteří mají základní znalosti pojmů z oblasti e-learningu.