Příklad dobré praxe - Koordinační řízení odborného vzdělávání, Rumburk

AnotaceProjekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje koordinační řízení odborného vzdělávání. To znamená: - ustavení koordinační/poradní platformy pro odborné vzdělávání na národní úrovni; - podporu fungování krajských koordinačních/poradních platforem s využitím stávajících struktur a ve vazbě na tvorbu RAP (regionální akční plány) a KAP (krajské akční plány) zaměřené na rozvoj vzdělávání v regionu; - začlenění sektorového principu do koordinačního systému na národní i krajské úrovni (sektorové rady, sektorové dohody, pakty zaměstnanosti). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Obory
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Knihař (34-57-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Reprodukční grafik (34-53-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Reprodukční grafik pro média (34-53-L/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Tiskař na polygrafických strojích (34-52-H/01)
  • Polygrafie, zpracování papíru, filmu a fotografie (34) – Tiskař na polygrafických strojích (34-52-L/01)
TypPřípadové studie
SpoluautorNÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ
KrajÚstecký kraj
Štítkyčlenství školy, Svaz polygrafických podnikatelů, školská komise svazu
Stáhnout materiál Zobrazit materiál

Vazby

Materiál se váže na:

INFO

Datum vložení: 09.09.2015
Počet stažení: 138
logo projektu Pospolu
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.