Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 16
1 2 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Geodézie a katastr nemovitostí (36-46-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-46-M/01Liberecký krajOdborná praxe, Profilová maturitní zkouškaodborná praxe, profilová maturitní zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy stavební a Zoologické zahrady Liberec. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe. Dále obsahuje obecný záměr spolupráce pro školní rok 2017/2018 při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>
Stáhnout Montér suchých staveb (36-66-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizace36-66-H/01Jihomoravský krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje &nbsp;zkušenosti Střední školy polytechnické Brno s&nbsp;firmou GipsCon, s.r.o.. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Podlahář (36-59-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizace36-59-H/01Jihomoravský krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy polytechnické Brno s firmou KOBERCE BOSKOVICE, s.r.o. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Otevřít Příklad dobré praxe - Koordinační řízení odborného vzdělávání, Horní BřízaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30236-67-H/02, 36-67-H/01Plzeňský krajcechy, členství školy, prognózy trhu práce, Silikátový svaz
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje koordinační řízení odborného vzdělávání. To znamená: - ustavení koordinační/poradní platformy pro odborné vzdělávání na národní úrovni; - podporu fungování krajských koordinačních/poradních platforem s využitím stávajících struktur a ve vazbě na tvorbu RAP (regionální akční plány) a KAP (krajské akční plány) zaměřené na rozvoj vzdělávání v regionu; - začlenění sektorového principu do koordinačního systému na národní i krajské úrovni (sektorové rady, sektorové dohody, pakty zaměstnanosti). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Kvantitativní rozšíření odborného výcvikuZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola stavební Jihlava36-52-H/01, 36-69-H/01, 36-64-H/01, 36-67-H/01VysočinaOdborný výcvikposílení odborného výcviku, souvislé bloky odborného výcviku, školní mini firmy
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zařadit alespoň 12 týdnů odborného výcviku (OV) v reálném nebo modelovém pracovním prostředí, umožnit souvislejší bloky OV ve firmách a souvislé období OV ve 2. pol. 3. ročníku oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání H a oborů vzdělání v kategorii dosaženého vzdělání L0; konkrétní délku praktického vyučování řešit vždy dle oborových specifik v RVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Modernizace pojetí všeobecného vzdělávání v odborném školstvíZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická, Olomouc, Rooseveltova 7936-52-H/01, 36-55-E/01, 36-56-H/01, 36-64-H/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Olomoucký krajaplikované učivo v matematice, aplikované učivo ve fyzice, propojení výuky všeobecně vzdělávacích předmětů a odborných předmětů, výuka odborného cizího jazyka
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje modernizaci pojetí všeobecného vzdělávání v odborném školství ve smyslu důrazu na základní gramotnosti a klíčové kompetence podporující uplatnění nejen v pracovním životě. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, JihlavaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola stavební Jihlava36-52-H/01, 36-69-H/01, 36-67-E/02, 36-44-L/51, 36-47-M/01, 36-64-H/01, 36-67-H/01Vysočina
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, OlomoucZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická, Olomouc, Rooseveltova 7936-52-H/01, 36-55-E/01, 36-56-H/01, 36-44-L/51, 36-64-H/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Olomoucký krajškolní informační a poradenské centrum
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, PrahaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola technická, Praha 4, Zelený pruh 129436-52-H/01, 36-54-H/01, 36-57-E/01, 36-66-H/01, 36-59-E/01, 36-44-L/51, 36-47-M/01, 36-64-H/01, 36-64-E/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Hlavní město Prahanábor žáků, polytechnická výuka na ZŠ
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém predikcí potřeb trhu práce, Horní BřízaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30236-67-H/02, 36-67-H/01Plzeňský krajprognózy trhu práce, Silikátový svaz
Projekt Pospolu doporučuje vytvoření systému predikcí potřeb trhu práce, které na celostátní i regionální úrovni mohou poukázat na trendy v potřebách zaměstnavatelů a tím dát dobrý základ pro strukturu podporovaných oborů vzdělání otevíraných na školách. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.