Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 384
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Uměleckořemeslné zprac. kamene a keramiky (82-51-L/04) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30282-51-L/04Plzeňský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy Horní Bříza ve spolupráci s firmou LASSELSBERGER, s.r.o. Horní Bříza. Stav informací je platný ke dni 2.7.2014. Odborná praxe probíhá v laboratoři (zkušebně) a v provozních pracovištích firmy LASSELSBERGER, s. r. o., v Horní Bříze. Podle ŠVP vykonávají žáci odbornou praxi v rozsahu 4 týdnů (3 týdny ve 3. ročníku, 1 týden ve 4. ročníku studia), pracovní doba žáků při výuce odborné praxe činí 7 vyučovacích hodin denně. Materiálně technické zabezpečení je plně v kompetenci firmy LASSELSBERGER, s. r. o. Firma žákům přiděluje školitele (instruktora), zpravidla kvalifikovaného a zkušeného odborníka. Dohled nad obsahem, organizací a průběhem odborné praxe zajišťuje vedoucí učitelka odborného výcviku SŠ.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-51-H/04, 82-51-H/01, 82-51-H/07, 82-51-H/09, 82-51-H/08, 82-51-H/06, 82-51-H/02, 82-51-H/05, 82-51-H/03Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Stáže učitelů, Využití odborníků z praxezávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Umělecký kovář a záměčník (82-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola stavební Pardubice82-51-H/01Pardubický krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy stavební Pardubice ve spolupráci s firmou František A. Bečka, Umělecká kovárna Česká Třebová. Stav informací je platný ke dni 27.6 2014. Odborný výcvik ve firmě obvykle absolvuje pouze 1 žák z 3. ročníku, výjimečně z 2. ročníku. Žáka převezme instruktor a zodpovídá za jeho výuku. V tomto případě je instruktorem majitel firmy. Žák vykonává adekvátně ke svému věku a vzdělání pod dohledem instruktora činnosti odpovídající příslušné pozici zaměstnance. Firma poskytuje k výcviku žákům své technologické vybavení. Žák si tak během vzdělávání osvojí používání většího sortimentu nářadí, pomůcek a zařízení používaných v oboru. Velkou motivací pro žáky je finanční ohodnocení žáků za produktivní činnost. Vedoucí učitel odborného výcviku zajíždí do firmy kontrolovat dodržování dohodnutého plánu odborného výcviku (dle předaného ŠVP) a průběžně konzultuje s instruktorem případné korekce výuky ve firmě a jiné záležitosti související s činností žáka ve firmě.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-48-L/01, 82-51-L/06, 82-51-L/02, 82-51-L/04, 82-51-L/01, 82-51-L/05, 82-51-L/03Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-41-M/11, 82-41-M/05, 82-41-M/16, 82-42-M/01, 82-44-M/02, 82-41-M/09, 82-41-M/07, 82-41-M/17, 82-41-M/04, 82-41-M/10, 82-41-M/03, 82-41-M/14, 82-41-M/15, 82-41-M/08, 82-41-M/18, 82-41-M/02, 82-41-M/01, 82-41-M/12, 82-41-M/06, 82-41-M/13Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spokupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava - kategorie dosaženého vzdělání KZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ79-41-K/41, 79-41-K/61, 79-41-K/81, 79-42-K/41, 79-42-K/61, 79-42-K/81Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava, kategorie dosaženého vzdělání K je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Získávání praktických zkušeností se správou obce s č. 1Zobrazit/skrýt anotaci
JVU
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola ekonomická a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Mladá Boleslav, T. G. Masaryka 1478-42-M/02Středočeský krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 3. ročníku, kteří systematicky pracují s archivovanými dokumenty a znají základní pravidla archivace a ukládání spisových materiálů.&nbsp;&nbsp;</p>
Stáhnout Získávání praktických zkušeností se správou obce s č. 2Zobrazit/skrýt anotaci
JVU
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola ekonomická a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Mladá Boleslav, T. G. Masaryka 1478-42-M/02Středočeský krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 3. ročníku, kteří systematicky pracují s archivovanými dokumenty a znají základní pravidla archivace a ukládání spisových materiálů.</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 78 Obecně odborná příprava - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ78-42-M/02, 78-42-M/06, 78-42-M/03, 78-42-M/05, 78-42-M/01, 78-42-M/04Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 78 Obecně odborná příprava, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Technické lyceum (78-42-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola Ostrov78-42-M/01Karlovarský krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy Ostrov a firmy Witte Nejdek spol. s r. o. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>