Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 95
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Metodický materiál - Jak uspořádat celorepublikovou soutěž středoškolských odborných předmětůZobrazit/skrýt anotaci
UM
DELTA - Střední škola informatiky a ekonomie, Základní škola a Mateřská škola, s. r. o.Pardubický krajVyužití odborníků z praxevelké firmy, malé a střední firmy
Materiál slouží jako praktický návod, jak dát vzniknout soutěži projektů žáků středních škol v konkrétním zaměření.
Stáhnout Elektrotechnika (26-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov26-41-M/01Karlovarský krajVyužití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Integrované střední školy technické a ekonomické Sokolov, ve spolupráci s firmami z regionu. Stav informací je platný ke dni 5.9.2014. Cíle odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je seznámit žáky s reálným pracovním prostředím a konkrétním pracovištěm ve firmě. Žáci se seznamují s pracovními postupy při opravách, montážích a údržbě elektrických zařízení v hlavní výrobní činnosti jednotlivých firem. Možnost žáků upevnit a rozšířit si v praxi kompetence získané ve školní výuce. Získat potřebné návyky pro výkon budoucího povolání - zkrácení adaptačního procesu ve firmě po nástupu žáka do zaměstnání. Při odborné praxi žáci v reálném pracovním prostředí vykonávají tyto činnosti: orientace v elektrotechnických výkresech, normách a odborném textu, čtení a kreslení jednopólových schémat ovládacích obvodů, práce s vodiči, klasifikace vodičů podle barvy, atd. Budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě po nástupu žáka do zaměstnání díky rozvoji orientace v pracovně právních vztazích během odborné praxe.
Stáhnout Kráčíme Pospolu k efektivnější spolupráci škol a firemZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostVyužití odborníků z praxeECVET, velké firmy, malé a střední firmy, standardy odborného výcviku
<p>Publikace byla vytvořena a vydána v projektu Pospolu &ndash; Podpora spolupráce škol a firem, který je realizován v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Publikace shrnuje principy rozvoje spolupráce řešené v modelech spolupráce škol a zaměstnavatelů. Jejím hlavním smyslem je usnadnění a případné zkvalitnění aktivní spolupráce škol a zaměstnavatelů v procesech odborného vzdělávání tam, kde je tato spolupráce již určitým způsobem navázána. Zároveň přináší potenciální metodické návody a postupy v oblasti spolupráce pro subjekty, které se k navázání spolupráce teprve připravují nebo o ní uvažují. Více informací o projektu najdete na www.projektpospolu.cz. Autorský kolektiv: Mgr. Petr Naske, Ing. Taťána Vencovská, - Ing. Eva Rathouská Grmelová, Ing. Filip Vencovský, PhDr. Helena Denková, Mgr. František Brož. Konzultace: PhDr. Viola Horská. Oponentura: Ing. Jiří Zajíček, Ing. Petr Jadrný, PhDr. Ludvík Vomáčka, CSc., Ing. Drahoslav Matonoha, RNDr. Jana Krauseová. Editor: Mgr. František Brož. Jazyková korektura: PhDr. Pavla Brožová. Grafická úprava: Michaela Houdková. Redakce: Lucie Šnajdrová Vydal Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV) Praha 2015 ISBN 978-80-7481-099-2</p>
Stáhnout Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzděláváníZobrazit/skrýt anotaci
PS
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
Příklady dobré praxe byly zpracovány k doplnění systémových doporučení projektu Pospolu. Ukazují na to, že mnohá doporučení jsou funkční a realizovatelná již za současných podmínek, ovšem pouze tehdy, jestliže existuje dobrá vůle příslušných aktérů k překonání existujících bariér. Publikace obsahuje 19 příkladů dobré praxe z 8 škol. Publikaci sestavil autorský tým projektu Pospolu na základě podkladů jednotlivých škol.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - obecný model spolupráce - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
Obecné modely spolupráce představují nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v obecné rovině. Obsahují nejrůznější aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Jsou určeny školám i zaměstnavatelům a jsou vhodným vodítkem pro již vytvořená fungující partnerství i pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Modely nemají charakter závazných dokumentů, jejich funkce je inspirativní, obsahují náměty k nastavení a rozvoji vlastní spolupráce škol a jejich sociálních partnerů. Náměty a principy uplatnitelné při spolupráci konkrétních partnerství jsou na základě obecných modelů rozpracovány do konkrétních aplikovaných modelů spolupráce. Obecné modely spolupráce byly vytvořeny zvlášť pro kategorie oborů vzdělání H, M a L0.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - obecný model spolupráce - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
Obecné modely spolupráce představují nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v obecné rovině. Obsahují nejrůznější aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Jsou určeny školám i zaměstnavatelům a jsou vhodným vodítkem pro již vytvořená fungující partnerství i pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Modely nemají charakter závazných dokumentů, jejich funkce je inspirativní, obsahují náměty k nastavení a rozvoji vlastní spolupráce škol a jejich sociálních partnerů. Náměty a principy uplatnitelné při spolupráci konkrétních partnerství jsou na základě obecných modelů rozpracovány do konkrétních aplikovaných modelů spolupráce. Obecné modely byly vytvořeny zvlášť pro kategorie oborů vzdělání H, M a L0.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - obecný model spolupráce - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
Obecné modely spolupráce představují nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v obecné rovině. Obsahují nejrůznější aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Jsou určeny školám i zaměstnavatelům a jsou vhodným vodítkem pro již vytvořená fungující partnerství i pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Modely nemají charakter závazných dokumentů, jejich funkce je inspirativní, obsahují náměty k nastavení a rozvoji vlastní spolupráce škol a jejich sociálních partnerů. Náměty a principy uplatnitelné při spolupráci konkrétních partnerství jsou na základě obecných modelů rozpracovány do konkrétních aplikovaných modelů spolupráce. Obecné modely byly vytvořeny zvlášť pro kategorie oborů vzdělání H, M a L0.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 43 Veterinářství a veterinární prevence - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ43-41-M/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 43 Veterinářství a veterinární prevence, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ16-01-M/01, 16-02-M/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 53 Zdravotnictví - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ53-41-H/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxezávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 53 Zdravotnictví, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>