Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 211
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Otevřít Frézování 2Zobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-56-H/01, 23-51-E/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Videoukázka frézování ze série prezentací obrábění a tvorby NC programu. Zpracoval: Karel Špaček.
Otevřít FrézováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-56-H/01, 23-51-E/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Videoukázka frézování ze série prezentací obrábění a tvorby NC programu. Zpracoval: Karel Špaček.
Stáhnout Evaluační nástroje k ověřování odborných kompetencí žáků se zdravotním postiženímZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ32-52-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvikmetodický inspiromat, odborný výcvik, metodické publikace a učební materiály
Publikace je určena především učitelům žáků se zdravotním handicapem, ale využijí ji i zaměstnavatelé, kteří s těmito žáky v rámci odborného výcviku pracují. První, obecnější část se zaměřuje na problematiku tělesného postižení a na legislativní rámec vymezující oblast vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kromě toho popisuje přístup ke vzdělávání a hodnocení žáků se zdravotními problémy. Další části se věnují dané problematice vždy s ohledem na obor vzdělání 33-52-H/01 Výrobce kožedělného zboží. Závěrečná část je věnována vytváření evaluačních nástrojů k ověření odborných kompetencí. Účelem těchto nástrojů má být nejen vyhodnocení výsledků vzdělávání, ale i poskytnutí zpětné vazby žákovi. Autorský kolektiv: Ing. Pavla Mikušková, Mgr. Kateřina Podalová, Mgr. Jiří Homola. Publikace je součástí edice Metodický inspiromat.
Stáhnout Elektrotechnika (26-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov26-41-M/01Karlovarský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Integrované střední školy technické a ekonomické Sokolov, ve spolupráci s firmami z regionu. Stav informací je platný ke dni 5.9.2014. Cíle odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je seznámit žáky s reálným pracovním prostředím a konkrétním pracovištěm ve firmě. Žáci se seznamují s pracovními postupy při opravách, montážích a údržbě elektrických zařízení v hlavní výrobní činnosti jednotlivých firem. Možnost žáků upevnit a rozšířit si v praxi kompetence získané ve školní výuce. Získat potřebné návyky pro výkon budoucího povolání - zkrácení adaptačního procesu ve firmě po nástupu žáka do zaměstnání. Při odborné praxi žáci v reálném pracovním prostředí vykonávají tyto činnosti: orientace v elektrotechnických výkresech, normách a odborném textu, čtení a kreslení jednopólových schémat ovládacích obvodů, práce s vodiči, klasifikace vodičů podle barvy, atd. Budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě po nástupu žáka do zaměstnání díky rozvoji orientace v pracovně právních vztazích během odborné praxe.
Stáhnout Elektromechanik pro zařízení a přístroje (26-52-H/01) - případová studie (1)Zobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště elektrotechnické, Plzeň, Vejprnická 5626-52-H/01Plzeňský krajOdborný výcvik
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Středního odborného učiliště elektrotechnické Plzeň, ve spolupráci s KAPPENBERGER + BRAUN, Elektro-Technik spol. s r.o. Stav informací je platný ke dni 11.12.2014. Cílem odborného výcviku je využití znalostí a dovedností, které žáci získali ve škole a jejich další rozvoj. Budování vztahu k práci, pracovních návyků, využívání pracovní doby, dodržování termínů. Pěstování odpovědnosti za svěřené úkoly a vytvořenou práci. Rozvoj kompetencí k práci v kolektivu, ochota a vstřícnost k požadavkům spolupracovníků, zaměstnavatele a zákazníka. Cílem dalšího vzdělávání učitelů je seznámit se s novými technologiemi a inovativními postupy v oblastech výroby a osazování rozvaděčů, příprava a montáže kabelových svazků, kompletace složitějších elektrotechnických systémů regulace a měření, montáž komunikačních a informačních systémů s důrazem na orientaci v technické dokumentaci. Firma se účastní náboru formou prezentace na Dnech otevřených dveří školy a poskytuje informace zájemcům a drobné propagační materiály. Na konci roku probíhá beseda firmy ve škole, kde firma prezentuje svůj výrobní program a nabízí pracovní uplatnění vycházejícím absolventům. Realizace praktické zkouška probíhá v dílnách odborného výcviku školy.</p>
Stáhnout Elektrikář-silnoproud (26-51-H/02) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola a Střední škola technická Česká Třebová26-51-H/02Pardubický krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy a Střední školy technické Česká Třebová ve spolupráci s firmou CZ LOKO, a. s. Stav informací je platný ke dni 18.4.2014. V rámci odborného výcviku v reálném pracovním prostředí výrobního podniku CZ LOKO, a. s., se žáci seznamují s pracovními postupy při opravách, montážích a údržbě elektrických zařízení v souvislosti s výrobou, modernizací a opravami kolejových vozidel, které nelze realizovat ve školních dílnách. Žáci mají možnost ověřit si teoretické znalosti získané v odborných elektrotechnických předmětech a rozšířit své praktické dovednosti získané ve školních dílnách. Odborný výcvik žáků ve výrobním provozu vytváří podmínky k upevňování vztahu k práci a odpovědnosti a zkracuje adaptační proces po nástupu do zaměstnání. Firma podle svých personálních potřeb nabízí budoucí zaměstnání žákům, kteří se v odborném výcviku osvědčili. Společnost CZ LOKO zaměstnává absolventy oboru Elektrikář a Elektrikář ‒ silnoproud.
Stáhnout Elektrikář-silnoproud (26-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola Josefa Sousedíka Vsetín26-51-H/02Zlínský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy Josefa Sousedíka Vsetín ve spolupráci s firmou TES Vsetín, s. r. o. Stav informací je platný ke dni 12.5.2015. Cílem odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je vyčerpávající probrání příslušných témat, seznámení s problematikou ve výrobě a na trhu práce. V reálném pracovním prostředí se provádí činnosti dle tematického plánu – výroba elektrických strojů. Žáci se podílí přímo na zakázkách. Práce odpovídají tématům, která se probírají v jednotlivých ročnících. Pracují s instruktorem i ostatními zaměstnanci.
Stáhnout Elektrikář (26-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30226-51-H/01Plzeňský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy Horní Bříza ve spolupráci s firmou LB MINERALS s.r.o. Horní Bříza a Kaznějov. Stav informací je platný ke dni 21.3.2014. Cílem odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je seznámit se s činnostmi, které nelze v podmínkách školy realizovat, poznat podmínky reálného pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat činnosti obsažené ve ŠVP a převzít za tuto činnost odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích.
Stáhnout Elektrikář (26-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola technická a zemědělská Mohelnice26-51-H/01Olomoucký krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy technické a zemědělské Mohelnice ve spolupráci s firmou Siemens s.r.o, odštěpný závod Busbar Trunking Systems Mohelnice. Stav informací je platný ke dni 23.6.2015. Žáci při odborném výcviku v reálném pracovním prostředí využívají část teoretických znalostí získaných ve škole a v souladu s praxí je dovedou využít. Odborný výcvik v reálném pracovním prostředí přispívá ke zkrácení adaptačního procesu ve firmě, kde někteří žáci po skončení studia najdou zaměstnání. Reálné pracovní prostředí žákům rozšiřuje odborné znalosti získané v teorii a na pracovištích odborného výcviku ve škole. Odborník z praxe se na tvorbě ŠVP nepodílí. Po dohodě učitele odborného předmětu v teoretické výuce ve škole nebo učitele odborného výcviku na dílnách elektro a odborníka z praxe na konkrétní instruktáži, besedě nebo přednášce, kde si žáci během výuky odborného předmětu nebo v praktické výuce rozvíjejí a osvojují výstupy pro uplatnění ve firmě po skončení školního vzdělávání. Odborník z praxe si připravuje pro žáky názornou ukázku nových trendů pracovních a technologických postupů při výrobě sběrnicových systémů. Profesní znalosti odborníka z praxe při výuce naplňují očekávané kompetence žáka.
Stáhnout Dopravní prostředky, stroje pro dopravu a montážZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ23-65-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvikodborný výcvik, metodické publikace a učební materiály, z praxe škol
Publikace je určena pro žáky třetího ročníku oboru vzdělání: 23-65-H/01 Strojník. Představuje žákům interaktivní formou jednotlivé mechanismy, jejich funkce, použití a složení. Zabývá se i principy správné údržby těchto složitých a drahých mechanismů. Publikace je koncipována jako výukový materiál, který lze použít i prostřednictvím zobrazení na interaktivní tabuli. Pro větší názornost je doplněna řadou schémat a zobrazení. Publikaci je vhodné doplnit exkurzí na stavbu, která upevní vědomosti nabyté při výuce. Autorský kolektiv: Ing. Aleš Loveček, Zdeněk Brzobohatý. Publikace je součástí edice Z praxe škol.