Evaluační nástroje k ověřování odborných kompetencí žáků se zdravotním postižením
Anotace | Publikace je určena především učitelům žáků se zdravotním handicapem, ale využijí ji i zaměstnavatelé, kteří s těmito žáky v rámci odborného výcviku pracují. První, obecnější část se zaměřuje na problematiku tělesného postižení a na legislativní rámec vymezující oblast vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kromě toho popisuje přístup ke vzdělávání a hodnocení žáků se zdravotními problémy. Další části se věnují dané problematice vždy s ohledem na obor vzdělání 33-52-H/01 Výrobce kožedělného zboží. Závěrečná část je věnována vytváření evaluačních nástrojů k ověření odborných kompetencí. Účelem těchto nástrojů má být nejen vyhodnocení výsledků vzdělávání, ale i poskytnutí zpětné vazby žákovi. Autorský kolektiv: Ing. Pavla Mikušková, Mgr. Kateřina Podalová, Mgr. Jiří Homola. Publikace je součástí edice Metodický inspiromat. |
---|---|
Obory |
|
Forma | Odborný výcvik |
Typ | Metodické publikace |
Kraj | Celorepubliková působnost |
Štítky | metodický inspiromat, odborný výcvik, metodické publikace a učební materiály |
Stáhnout materiál |
INFO
Datum vložení: 18.08.2015
Počet stažení: 1724
Počet stažení: 1724
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.