Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 224
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Uměleckořemeslné zprac. kamene a keramiky (82-51-L/04) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30282-51-L/04Plzeňský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy Horní Bříza ve spolupráci s firmou LASSELSBERGER, s.r.o. Horní Bříza. Stav informací je platný ke dni 2.7.2014. Odborná praxe probíhá v laboratoři (zkušebně) a v provozních pracovištích firmy LASSELSBERGER, s. r. o., v Horní Bříze. Podle ŠVP vykonávají žáci odbornou praxi v rozsahu 4 týdnů (3 týdny ve 3. ročníku, 1 týden ve 4. ročníku studia), pracovní doba žáků při výuce odborné praxe činí 7 vyučovacích hodin denně. Materiálně technické zabezpečení je plně v kompetenci firmy LASSELSBERGER, s. r. o. Firma žákům přiděluje školitele (instruktora), zpravidla kvalifikovaného a zkušeného odborníka. Dohled nad obsahem, organizací a průběhem odborné praxe zajišťuje vedoucí učitelka odborného výcviku SŠ.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-48-L/01, 82-51-L/06, 82-51-L/02, 82-51-L/04, 82-51-L/01, 82-51-L/05, 82-51-L/03Celorepubliková působnostOdborná praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-41-M/11, 82-41-M/05, 82-41-M/16, 82-42-M/01, 82-44-M/02, 82-41-M/09, 82-41-M/07, 82-41-M/17, 82-41-M/04, 82-41-M/10, 82-41-M/03, 82-41-M/14, 82-41-M/15, 82-41-M/08, 82-41-M/18, 82-41-M/02, 82-41-M/01, 82-41-M/12, 82-41-M/06, 82-41-M/13Celorepubliková působnostOdborná praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spokupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava - kategorie dosaženého vzdělání KZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ79-41-K/41, 79-41-K/61, 79-41-K/81, 79-42-K/41, 79-42-K/61, 79-42-K/81Celorepubliková působnostOdborná praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava, kategorie dosaženého vzdělání K je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Získávání praktických zkušeností se správou obce s č. 1Zobrazit/skrýt anotaci
JVU
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola ekonomická a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Mladá Boleslav, T. G. Masaryka 1478-42-M/02Středočeský krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 3. ročníku, kteří systematicky pracují s archivovanými dokumenty a znají základní pravidla archivace a ukládání spisových materiálů.&nbsp;&nbsp;</p>
Stáhnout Získávání praktických zkušeností se správou obce s č. 2Zobrazit/skrýt anotaci
JVU
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola ekonomická a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Mladá Boleslav, T. G. Masaryka 1478-42-M/02Středočeský krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 3. ročníku, kteří systematicky pracují s archivovanými dokumenty a znají základní pravidla archivace a ukládání spisových materiálů.</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 78 Obecně odborná příprava - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ78-42-M/02, 78-42-M/06, 78-42-M/03, 78-42-M/05, 78-42-M/01, 78-42-M/04Celorepubliková působnostOdborná praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 78 Obecně odborná příprava, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Technické lyceum (78-42-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola Ostrov78-42-M/01Karlovarský krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy Ostrov a firmy Witte Nejdek spol. s r. o. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>
Stáhnout Sociální činnost (75-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola prof. Zdeňka Matějčka, Ostrava-Poruba, 17. listopadu 1123, příspěvková organizace75-41-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy prof. Zdeňka Matějčka Ostrava Poruba ve spolupráci s organizacemi Čtyřlístek – centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava a DOGMA, sdružení pro soužití člověka se psem a zvířaty ve společnosti, Hrabyně. Stav informací je platný ke dni 14.3.2014. Odborná praxe je realizována v prostorách zařízení ambulantních, pobytových nebo terénních sociálních služeb. Žáci jsou zařazeni na pozici pracovníka v sociálních službách a každý žák zodpovídá za přidělenou pracovní činnost podle typu zařízení a klientů. Dalšího vzdělávání učitelů se účastní jeden až dva učitelé odborných předmětů. V prvním pololetí školního roku probíhá jednodenní exkurze v zařízení sociálních služeb a vedoucí zařízení při exkurzi navrhuje několik možných témat pro stáž. Náboru nových žáků se účastní sdružení DOGMA, které na dni otevřených dveří prezentuje svou činnost. Sdružení předvádí účastníkům ukázku canisterapie pro seniory a děti se zdravotním postižením a znevýhodněním, poskytuje informace o své činnosti a nabízí další propagační materiály o této sociální službě. Součástí profilové maturitní zkoušky pro obor 75-41-M/01 Sociální činnost je praktická zkouška. Praktická zkouška je pojata formou praktického řešení modelového komplexního příkladu sociální situace. Odborníci z praxe ze zařízení Čtyřlístek společně s učiteli školy připraví pro učební praxi exkurzi s výukou v zařízení Čtyřlístek. Odborníci seznámí žáky s posláním centra, sociálními službami, které zařízení poskytuje a nakonec proběhne ukázka poskytování sociálně aktivizační služby pro klienty centra. Mezi volnočasové aktivity organizované školou patří kroužky boccia a florbalu pořádané ve spolupráci se zařízením Čtyřlístek.
Stáhnout Sociální činnost (75-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště a Střední odborná škola SČMSD, Znojmo, s. r. o.75-41-M/01Jihomoravský krajOdborná praxeodborná praxe, profilová maturitní zkouška, propojení školy a firmy
Případová studie popisuje zkušenosti SOU a SOŠ SČMSD, Znojmo s Domovem pro seniory (Centrum sociálních služeb Znojmo) při zajištění odborné praxe. Dále popisuje záměr spolupráce školy a téhož sociálního partnera pro školní rok 2015/2016 při zajištění profilové části maturitní zkoušky.