Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 96
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ21-43-L/01, 21-44-L/01Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ21-52-H/01, 21-53-H/01, 21-55-H/01Celorepubliková působnostStáže učitelůzávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 18 Informatické obory - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ18-20-M/01Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 18 Informatické obory, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ16-01-M/01, 16-02-M/01Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spokupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava - kategorie dosaženého vzdělání KZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ79-41-K/41, 79-41-K/61, 79-41-K/81, 79-42-K/41, 79-42-K/61, 79-42-K/81Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava, kategorie dosaženého vzdělání K je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Otevřít Možnosti spolupráce školy se zaměstnavateli v oboru vzdělání 39-41-L/01 AutotronikZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ39-41-L/01Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Publikace se věnuje především postupům při plánování, realizaci a následném hodnocení praktického vyučování ve spolupráci se sociálními partnery v oboru autotronik. Zároveň publikace obsahuje náměty na další formy spolupráce: další vzdělávání učitelů a možnosti mezinárodní spolupráce. Jedná se o příklady dobré praxe, které vycházejí ze zkušeností tří středních škol v Čechách a na Moravě. Vzhledem k zaměření je publikace určena vedoucím učitelům odborného výcviku, resp. těm zaměstnancům škol, kteří mají na starosti právě zajištění praktického vyučování a jiné formy spolupráce se zaměstnavateli.</p>
Stáhnout Mechanik strojů a zařízení (23-44-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
VÍTKOVICKÁ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA23-44-L/01Moravskoslezský krajStáže učitelů
Případová studie popisuje zkušenosti VÍTKOVICKÉ STŘEDNÍ PRŮMYSLOVÉ ŠKOLY ve spolupráci s VÍTKOVICE POWER ENGINEERING a.s. Stav informací je platný ke dni 12.5.2015. Cíle odborného výcviku vycházejí z cílů jeho třetí etapy realizované ve třetím a čtvrtém ročníku, kdy se vědomosti a dovednosti žáků orientují konkrétním směrem do oblasti zámečnických prací strojírenské výroby, což představuje první fázi profesní specializace. Obsah teoretických odborných předmětů a odborný výcvik je v této etapě směřován, s ohledem na zájmy žáků a potřeby zaměstnavatelů. Cílem vzdělávání učitelů odborného výcviku a odborných předmětů je seznámit je s novými technologiemi a pracovními postupy v technologických oblastech výroby ocelových konstrukcí a energetického strojírenství. Odborník z praxe se zapojuje do přípravy a realizace exkurzí zaměřených na nové trendy ve strojírenské výrobě. Žáci po ukončení hodnotí exkurzi s UOV ve smyslu pochopení probírané problematiky s případnými dotazy, které se mohou objasnit při následné exkurzi do provozu.
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum, Dobruška23-45-L/01Královéhradecký krajStáže učitelů
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy &ndash; Podorlického vzdělávacího centra, ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Další vzdělávání učitelů probíhá stáží ve firmě pro posílení odborné kompetence, které si i učitelé osvojí a rozvíjí a vztahují se k učivu vyučovaných předmětů a oborů. Vzdělávání je realizováno dle smlouvy podle potřeby organizace a to zejména pokud jde o novou techniku, která není zpracována v učivu školy. Firma nabízí škole nové možnosti praktického vzdělávání. Nové poznatky se dále procvičují na cvičném CNC umístěném ve škole. Nábor žáků probíhá několika možnými formami: Dny otevřených dveří školy a firmy &ndash; zde návštěvníci obdrží reklamní předměty a uvidí výstavky výrobků žáků. Prezentační výstavy na burzách škol &ndash; probíhají v okresních městech v zařízeních tělocvičny nebo kulturního domu, i zde se účastníci setkají s ukázkami činností žáků. Pří náboru nových žáků škola kooperuje s firmou rozličnými formami spolupráce.</p>
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01Ústecký krajStáže učitelů
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy a Střední školy Varnsdorf, ve spolupráci s firmou TOS Varnsdorf. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem stáže učitelů ve firmě je seznámení se s novými technologiemi a pracovními postupy ve firmě TOS Varnsdorf. Učitelé si vyzkouší práci, programování, výrobu na nových CNC strojích používaných ve firmě. Učitel OV absolvuje stáž ve firmě v délce 1 týdne. V této době se seznámí s technologiemi obrábění a novinkami v této oblasti, zdokonalí se v tvorbě CNC programů na konkrétní výrobek, jehož výroby se též účastní.
Stáhnout Kráčíme Pospolu k efektivnější spolupráci škol a firemZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostStáže učitelůECVET, velké firmy, malé a střední firmy, standardy odborného výcviku
<p>Publikace byla vytvořena a vydána v projektu Pospolu &ndash; Podpora spolupráce škol a firem, který je realizován v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Publikace shrnuje principy rozvoje spolupráce řešené v modelech spolupráce škol a zaměstnavatelů. Jejím hlavním smyslem je usnadnění a případné zkvalitnění aktivní spolupráce škol a zaměstnavatelů v procesech odborného vzdělávání tam, kde je tato spolupráce již určitým způsobem navázána. Zároveň přináší potenciální metodické návody a postupy v oblasti spolupráce pro subjekty, které se k navázání spolupráce teprve připravují nebo o ní uvažují. Více informací o projektu najdete na www.projektpospolu.cz. Autorský kolektiv: Mgr. Petr Naske, Ing. Taťána Vencovská, - Ing. Eva Rathouská Grmelová, Ing. Filip Vencovský, PhDr. Helena Denková, Mgr. František Brož. Konzultace: PhDr. Viola Horská. Oponentura: Ing. Jiří Zajíček, Ing. Petr Jadrný, PhDr. Ludvík Vomáčka, CSc., Ing. Drahoslav Matonoha, RNDr. Jana Krauseová. Editor: Mgr. František Brož. Jazyková korektura: PhDr. Pavla Brožová. Grafická úprava: Michaela Houdková. Redakce: Lucie Šnajdrová Vydal Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV) Praha 2015 ISBN 978-80-7481-099-2</p>