Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 96
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-51-H/04, 82-51-H/01, 82-51-H/07, 82-51-H/09, 82-51-H/08, 82-51-H/06, 82-51-H/02, 82-51-H/05, 82-51-H/03Celorepubliková působnostStáže učitelůzávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-48-L/01, 82-51-L/06, 82-51-L/02, 82-51-L/04, 82-51-L/01, 82-51-L/05, 82-51-L/03Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-41-M/11, 82-41-M/05, 82-41-M/16, 82-42-M/01, 82-44-M/02, 82-41-M/09, 82-41-M/07, 82-41-M/17, 82-41-M/04, 82-41-M/10, 82-41-M/03, 82-41-M/14, 82-41-M/15, 82-41-M/08, 82-41-M/18, 82-41-M/02, 82-41-M/01, 82-41-M/12, 82-41-M/06, 82-41-M/13Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spokupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava - kategorie dosaženého vzdělání KZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ79-41-K/41, 79-41-K/61, 79-41-K/81, 79-42-K/41, 79-42-K/61, 79-42-K/81Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava, kategorie dosaženého vzdělání K je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 78 Obecně odborná příprava - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ78-42-M/02, 78-42-M/06, 78-42-M/03, 78-42-M/05, 78-42-M/01, 78-42-M/04Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 78 Obecně odborná příprava, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Sociální činnost (75-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola prof. Zdeňka Matějčka, Ostrava-Poruba, 17. listopadu 1123, příspěvková organizace75-41-M/01Moravskoslezský krajStáže učitelů
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy prof. Zdeňka Matějčka Ostrava Poruba ve spolupráci s organizacemi Čtyřlístek – centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava a DOGMA, sdružení pro soužití člověka se psem a zvířaty ve společnosti, Hrabyně. Stav informací je platný ke dni 14.3.2014. Odborná praxe je realizována v prostorách zařízení ambulantních, pobytových nebo terénních sociálních služeb. Žáci jsou zařazeni na pozici pracovníka v sociálních službách a každý žák zodpovídá za přidělenou pracovní činnost podle typu zařízení a klientů. Dalšího vzdělávání učitelů se účastní jeden až dva učitelé odborných předmětů. V prvním pololetí školního roku probíhá jednodenní exkurze v zařízení sociálních služeb a vedoucí zařízení při exkurzi navrhuje několik možných témat pro stáž. Náboru nových žáků se účastní sdružení DOGMA, které na dni otevřených dveří prezentuje svou činnost. Sdružení předvádí účastníkům ukázku canisterapie pro seniory a děti se zdravotním postižením a znevýhodněním, poskytuje informace o své činnosti a nabízí další propagační materiály o této sociální službě. Součástí profilové maturitní zkoušky pro obor 75-41-M/01 Sociální činnost je praktická zkouška. Praktická zkouška je pojata formou praktického řešení modelového komplexního příkladu sociální situace. Odborníci z praxe ze zařízení Čtyřlístek společně s učiteli školy připraví pro učební praxi exkurzi s výukou v zařízení Čtyřlístek. Odborníci seznámí žáky s posláním centra, sociálními službami, které zařízení poskytuje a nakonec proběhne ukázka poskytování sociálně aktivizační služby pro klienty centra. Mezi volnočasové aktivity organizované školou patří kroužky boccia a florbalu pořádané ve spolupráci se zařízením Čtyřlístek.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 75 Pedagogika, učitelství a sociální péče - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ75-31-M/02, 75-31-M/01, 75-41-M/01Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 75 Pedagogika, učitelství a sociální péče, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 72 Publicistika, knihovnictví a informatika - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ72-41-M/01Celorepubliková působnostStáže učitelů
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 72 Publicistika, knihovnictví a informatika, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 69 Osobní a provozní služby - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ69-51-H/01, 69-53-H/01Celorepubliková působnostStáže učitelůzávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 69 Osobní a provozní služby, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Oční optik (69-42-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Brno, Merhautova 1569-42-M/01Jihomoravský krajStáže učitelů
Případová studie popisuje zkušenosti Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné školy zdravotnické Brno, ve spolupráci s Oční optikou Apia, Očním studiem Brno, Optikou Richter a Očním centrem Visual. Stav informací je platný ke dni 22.9.2015. Cílem odborné praxe je naučit žáky aplikovat získané odborné vědomosti, dovednosti a pracovat jako člen týmu. Odborná praxe přispívá k získání základních dovedností organizace práce a rozšíření komunikačních dovedností. Připravuje žáky na výkon povolání očního optika v provozních podmínkách oční optiky. Žáci poznají podmínky reálného pracoviště, zapojují se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávají zadané pracovní činnosti. Cílem dalšího vzdělávání učitelů je seznámit se s novými technologiemi, přístroji a vybavením v oční optice. Lépe se orientovat v produktech nabízených v oční optice. Seznámit se s novými optickými programy a softwarem. Firma se účastní náboru nových žáků formou prezentace na dnu otevřených dveří a poskytuje propagační materiály. Zájemci se mohou přijít podívat přímo do oční optiky a prohlédnout si i dílenskou část. Odborník z praxe vyučuje na škole praktický předmět zhotovování brýlí, zejména ve vyšších ročnících trénuje s žáky obchodní dovednosti a simulovanou obsluhu zákazníka. Někteří odborníci z praxe seznamují žáky s novými trendy v oční optice v rámci jednorázových seminářů (téma: orientace v katalozích firem, reklamace v oční optice, prodejní dovednosti, centrovací systém v oční optice, optické programy aj.). Žáci vytváří ze seminářů prezentace pro nižší ročníky nebo pro opakování v hodinách. Profilová část MZ je realizována formou praktické zkoušky a probíhá v optických laboratořích školy. Odborník z praxe se účastní celé praktické maturitní zkoušky a dohlíží a klasifikuje hlavně prodejní část a obsluhu fiktivního zákazníka. Volnočasové aktivity jsou realizovány formou volitelného předmětu. Tato aktivita je zahájena na základě požadavku oboru oční optik na škole a schvaluje ji ředitelka školy. Při této aktivitě se žáci připravují na výkon povolání očního optika v provozovnách oční optiky. Navazuje svým charakterem na odbornou praxi.