Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 384
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ21-52-H/01, 21-53-H/01, 21-55-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Stáže učitelů, Využití odborníků z praxezávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 18 Informatické obory - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ18-20-M/01Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 18 Informatické obory, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ16-01-M/01, 16-02-M/01Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spokupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava - kategorie dosaženého vzdělání KZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ79-41-K/41, 79-41-K/61, 79-41-K/81, 79-42-K/41, 79-42-K/61, 79-42-K/81Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava, kategorie dosaženého vzdělání K je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Otevřít Možnosti spolupráce školy se zaměstnavateli v oboru vzdělání 39-41-L/01 AutotronikZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ39-41-L/01Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxe, Stáže učitelů
<p>Publikace se věnuje především postupům při plánování, realizaci a následném hodnocení praktického vyučování ve spolupráci se sociálními partnery v oboru autotronik. Zároveň publikace obsahuje náměty na další formy spolupráce: další vzdělávání učitelů a možnosti mezinárodní spolupráce. Jedná se o příklady dobré praxe, které vycházejí ze zkušeností tří středních škol v Čechách a na Moravě. Vzhledem k zaměření je publikace určena vedoucím učitelům odborného výcviku, resp. těm zaměstnancům škol, kteří mají na starosti právě zajištění praktického vyučování a jiné formy spolupráce se zaměstnavateli.</p>
Stáhnout MotoryZobrazit/skrýt anotaci
UM
Integrovaná střední škola automobilní, Brno, Křižíkova 1523-68-H/01Jihomoravský krajOdborný výcvik, Odborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Výukový materiál slouží pro výuku žáků oboru Mechanik opravář motorových vozidel. Zpracoval: Miroslav Pluháček.
Stáhnout Montér suchých staveb (36-66-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizace36-66-H/01Jihomoravský krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje &nbsp;zkušenosti Střední školy polytechnické Brno s&nbsp;firmou GipsCon, s.r.o.. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Montáž jednoduchého bedněníZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-47-M/01Liberecký krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 2. ročníku, kteří se orientují v terminologii, použití pracovního nářadí a materiálů, tesařských spojů, bezpečnosti práce a postupu výroby. Žák zná význam a použití bednění ve stavebnictví, vytváří tvar bednění pro následnou betonáž a ověří funkčnost a bezpečnost zhotoveného výrobku.</p>
Stáhnout Montáž elektrických instalacíZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola Žďár nad Sázavou26-41-L/01VysočinaOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 4. ročníku, kteří ovládají základy elektromontážní práce a dílčí úkony při montáži elektrických instalací.
Stáhnout Moderní způsoby vrtání, vrtání magnetickou vrtačkou, nové typy vrtáků – skriptaZobrazit/skrýt anotaci
UM
Střední průmyslová škola a Obchodní akademie Uherský Brod23-52-H/01, 23-56-H/01, 23-51-H/01Zlínský krajOdborný výcvik, Odborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Skripta na téma svařování, jsou určeny pro učitele odborného výcviku. Předkládají ucelený přehled o základních metodách svařování s důrazem na dodržování bezpečnosti práce. Zpracoval: Josef Martinák.