Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 224
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Metodický materiál - Jak uspořádat celorepublikovou soutěž středoškolských odborných předmětůZobrazit/skrýt anotaci
UM
DELTA - Střední škola informatiky a ekonomie, Základní škola a Mateřská škola, s. r. o.Pardubický krajOdborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Materiál slouží jako praktický návod, jak dát vzniknout soutěži projektů žáků středních škol v konkrétním zaměření.
Stáhnout Měřický náčrtZobrazit/skrýt anotaci
UM
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-46-M/01Liberecký krajOdborná praxevelké firmy, malé a střední firmy, odborný výcvik, odborná praxe
Výukový materiál na téma Měřický náčrt. Zpracoval: Miloslava Kuthanová.
Stáhnout Měření ve strojírenstvíZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01, 23-56-H/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Výukový materiál - prezentace seznamuje žáky s nejčastěji se vyskytujícími způsoby měření ve strojírenství. Zpracoval: Karel Laštovka.
Stáhnout Měření třmenovým mikrometrem – procvičováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01, 23-56-H/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Výukový materiál obsahuje pracovní list, který slouží k prověření znalostí žáků z oblasti třmenovým mikrometrem. Žáci v pracovním listu odečítají hodnoty na stupnici třmenového mikrometru. Zpracoval: Karel Laštovka.
Stáhnout Měření předstihu stroboskopickou lampouZobrazit/skrýt anotaci
UM
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště podnikání a služeb, Jablunkov, Školní 416, příspěvková organizace23-45-M/01, 23-68-H/01, 41-55-H/01Moravskoslezský krajOdborná praxe
Výukový materiál obsahuje pracovní list, který slouží k upevnění znalostí žáků z oblasti diagnostiky motorů - měření předstihu stroboskopickou lampou. Zpracoval: Miroslav Sikora.
Stáhnout Měření posuvným měřítkem – procvičováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01, 23-56-H/01, 23-41-M/01, 23-51-H/01Ústecký krajOdborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Výukový materiál obsahuje pracovní list, který slouží k prověření znalostí žáků z oblasti měření posuvným měřítkem. Žáci v pracovním listu odečítají hodnoty na stupnici posuvného měřítka. Zpracoval: Karel Laštovka.
Stáhnout Měření objektu v terénuZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-46-M/01Liberecký krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 1. ročníku, kteří se orientují v terénu, mají znalost odborných termínů, základní znalost měřících přístrojů a měřických postupů, znalost používaných mapových značek a základní znalost trigonometrie. Žák navrhuje volbu oboustranně orientovaného a připojeného polygonového pořadu, usazuje a kalibruje přístroj, zaznamenává body jednoduchého polohového pole, provádí jednoduchý výpočet výšky a polohy a zhotoví jednoduchý grafický náčrt.</p>
Stáhnout Měření a pilováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum, Dobruška23-55-H/01Královéhradecký krajOdborná praxevelké firmy, malé a střední firmy, odborný výcvik, odborná praxe
Výukový materiál na téma Měření a pilování. Zpracoval: Marian Kubala.
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola automobilní a technická, České Budějovice, Skuherského 323-45-L/01Jihočeský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy automobilní a technické, ve spolupráci s firmou Robert Bosch, spol. s r.o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem odborného výcviku je ověření teoretických znalostí daného oboru v praxi se zaměřením na budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě. Žáci vykonávají komplexní činnosti podle pokynů MOV, žáci pracují pokud možno samostatně. Příklady činností: frézovaní rovinných a tvarových ploch, soustružení válcových a kuželových ploch, vrtání, řezání závitů, sestavování elektrických zařízení dle schématu, sestavování elektropneumatických zapojení a práce se senzory. Cílem odborné praxe je poznat podmínky reálného pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat zadané pracovní činnosti a převzít za tuto práci odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích. Žáci se během odborné praxe navštěvují výrobní oddělení, kde pomáhají opravovat a seřizovat výrobní stroje. Využívají zde své teoretické znalosti ze školy, které doplňují novými poznatky z praxe. Maturitní zkouška má za cíl ověřit veškeré znalosti žáků, které se během OV naučili. Proto se MZ skládá z vytvoření CNC programu a následné obrobení součásti, z elektropneumatiky a PLC, ze senzoriky a elektroniky.
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola strojní a elektrotechnická, Velešín, U Hřiště 52723-45-L/01Jihočeský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy strojní a elektrotechnické Velešín, ve spolupráci s firmou Robert Bosch, spol. s r.o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Pří odborném výcviku žáci vykonávají komplexní činnosti podle pokynů mistrů odborného výcviku, žáci pracují pokud možno samostatně. Příklady činností: frézovaní rovinných a tvarových ploch, soustružení válcových a kuželových ploch, vrtání, řezání závitů, sestavování elektrických zařízení dle schématu, sestavování elektropneumatických zapojení a práce se senzory. V průběhu odborné praxe mají žáci poznat podmínky reálného pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat zadané pracovní činnosti a převzít za tuto práci odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích. Maturitní zkouška má za cíl ověřit veškeré znalosti žáků, které se během OV naučili. Proto se MZ skládá z vytvoření CNC programu a následné obrobení součásti, z elektropneumatiky a PLC, ze senzoriky a elektroniky.