Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 211
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Organizace a zajištění odborného výcviku žáků oboru 26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik ve firměZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště elektrotechnické, Plzeň, Vejprnická 5626-41-L/01Plzeňský krajOdborný výcvik
<p>K prohloubení sepětí školní přípravy s reálným výkonem povolání je třeba využít všech možností, které vztahy školy se zaměstnavateli nabízejí: ve vyučování, ve vyhledávání a podpoře talentů i v mimoškolní činnosti. K zvýšení odborných a klíčových kompetencí žáků v reálném pracovním prostředí lze využít i odborný výcvik. Cílem je vhodnými formami spolupráce se zaměstnavateli v rámci odborného výcviku žáků prohloubit sepětí školní odborné přípravy žáků s výkonem povolání v reálném pracovním prostředí.</p>
Stáhnout Operátor skladování (66-53-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Mladá Boleslav, Jičínská 76266-53-H/01Středočeský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy a středního odborného učiliště Mladá Boleslav ve spolupráci s OBI Česká republika a Penny Market Mladá Boleslav. Stav informací je platný ke dni 19.3.2014. Na odborném výcviku si žáci ověří teoretické znalosti daného oboru v praxi a jejich další rozvoj se zaměřením na budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě. Práce s konkrétním sortimentem zboží (stavebniny, dřevo, nářadí, sanita, barvy a laky, domácí potřeby, elektro, autodoplňky, vnitřní a venkovní zahrada). Rozvoj pracovních dovedností a návyků, práce v kolektivu, uvědomění si náplně a návaznost jednotlivých činností ve skladech.
Stáhnout Odborný výcvik ve firmě - KUCHAŘZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ65-51-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET, metodické publikace a učební materiály, hodnotící standard NSK, metodické vedení instruktorů, odborný výcvik ve firmě
<p>Materiál shrnuje požadavky a doporučení pro realizaci odborného výcviku ve firmě pro obor vzdělání 65-41-H/01 Kuchař-číšník, zaměření kuchař. Využívá při tom požadavky Národní soustavy kvalifikací a zohledňuje požadavky jednotně zadávaných závěrečných zkoušek.</p>
Stáhnout Obrábění na CNC stroji – žákovský projekt – stahovák řemeniceZobrazit/skrýt anotaci
UM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ23-45-L/01VysočinaOdborný výcvik
<p>Učební a metodický materiál je příkladem využití odpovídající profesní kvalifikace NSK při stanovení standardu (=požadovaných kompetencí absolventa) odborného výcviku oboru vzdělání 23-45-L/01 Mechanik seřizovač v oblasti obrábění na CNC strojích ve spolupráci Střední školy průmyslové, technické a automobilní Jihlava s firmou Bosch Diesel s.r.o. Jeho další dopracování do podoby žákovského projektu pak umožní žákům získat v průběhu odborného výcviku kompetence požadované budoucími zaměstnavateli. Autor: Ing. Jaroslav Tesař.</p> <p>Materiál obsahuje přímo vložené přílohy ve formátu PDF, jejich seznam je na straně 33.</p> <p><em>Poznámka pracovního týmu Pospolu: materiál neprošel grafickou úpravou.</em></p>
Stáhnout Obrábění kovů na klasických obráběcích strojíchZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola Žďár nad Sázavou23-45-L/01VysočinaOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 4. ročníku, kteří mají znalosti základů soustružení a frézování, včetně obsluhy obráběcích strojů.
Stáhnout Obrábění kovů na CNC obráběcích strojíchZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola Žďár nad Sázavou23-45-L/01VysočinaOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 4. ročníku, kteří ovládají základy soustružení a frézování, včetně obsluhy a programování výukových CNC obráběcích strojů.
Stáhnout Obráběč kovů (23-56-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola MESIT, o. p. s.23-56-H/01Zlínský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy MESIT, o. p. s. ve spolupráci s MESIT ronex spol. s r. o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Žáci si v rámci realizace OV upevňují a rozvíjejí především odborné kompetence soustružení, frézování a broušení. Cílem OV je vést žáky k zodpovědnosti a vytvoření pracovních návyků, dodržování bezpečnosti práce a pracovní doby, zařazení do pracovního kolektivu. Žáci 2. a 3. ročníku pracují na pozici univerzální obráběč kovů, to znamená soustružník, frézař, brusič a obsluha CNC, podílejí se na přípravě výroby – dělení materiálu, kontrole a měření výrobků. Nenásilným způsobem se učí samostatnosti, komplexnosti činnosti, zodpovědnosti za vykonanou práci a sociálně se začleňují do pracovní skupiny. Žáci za produktivní práci pobírají odměnu, která závisí na výsledcích práce, pravidelné docházce a stupni hodnocení ze strany instruktora a učitele OV. Cílem vzdělávání učitelů OV a odborných předmětů je zvýšení jejich odborných kompetencí zejména v oblasti soustružení, frézování a obrábění CNC. Odborník z praxe se podílí na přednáškové činnosti pro žáky i učitele, která probíhá přímo ve firmě a je doplněna exkurzí. Výstupem jsou zpětnovazební dotazníky a krátké referáty žáků přednesené a vyhodnocené v OV a prezentace o činnosti firmy, které jsou využity v odborných předmětech.
Stáhnout Obráběč kovů (23-56-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola Třineckých železáren23-56-H/01Moravskoslezský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy Třineckých železáren ve spolupráci s firmou Strojírny a stavby Třinec, a. s. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem dalšího vzdělávání učitelů je zvýšení odborných kompetencí učitelů odborných předmětů a odborného výcviku. Další vzdělávání učitelů na pracovištích firmy se provádí formou stáže na specializovaných pracovištích firmy: laboratoř metrologie, technologický úsek, úsek programování. Během volnočasových aktivit jsou žáci motivováni k zodpovědnému přístupu ke vzdělávání kreditním systémem hodnocení. Během studia obdrží kredity nejen za celkový prospěch, ale velkou část kreditů mohou získat za výsledky v odborném výcviku a také za účast v soutěžích, za reprezentaci školy a další školní aktivity. Dosažení stanovené úrovně kreditů jim zajistí po absolvování školy postavení kmenového zaměstnance firmy. Proto žáci mají zájem se dobře odborně připravit a svůj um porovnat s ostatními v soutěžích.
Stáhnout Obchodník (66-41-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace66-41-L/01Jihomoravský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední škola potravinářská, obchodu a služeb Brno ve spolupráci se společnostmi Globus ČR, k.s. a Albert Hypermarket Brno. Stav informací je platný ke dni 14.3.2014. Odborná praxe je realizována tak, aby žáci získali představu o reálném prostředí obchodně provozní jednotky, osvojili si zásady a návyky bezpečné a zdraví neohrožující pracovní činnosti, osvojili si etický kodex ve firmě, naučili se jednat v souladu s morálními principy a zásadami společenského chování a využili technologické vybavení firmy. Cílem odborného výcviku je připravit žáky na vstup do praxe a vychovat z žáka obchodníka, který bude připraven vykonávat kompletní obchodní činnost podniku, obchodně provozní a podnikatelské funkce. Předmět odborný výcvik klade důraz na vedení žáka k poctivosti, přesnosti, ke slušnému chování a ochotě, podnikatelské etice, komunikačním dovednostem, k dodržování hygienických, bezpečnostních, právních a jiných norem týkajících se zabezpečení obchodního provozu, dodržování práv spotřebitele a pracovně právních vztahů.
Stáhnout NýtováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum, Dobruška23-55-H/01Královéhradecký krajOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy, odborný výcvik, odborná praxe
Výukový materiál na téma Nýtování. Zpracoval: Marian Kubala.