Příklad dobré praxe - Zajištění lepší prostupnosti systému, Praha

AnotaceProjekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje umožnit přijímání žáků do 1. ročníku odborného vzdělávání stejné kategorie dosaženého vzdělání, koncipovaného společně pro více současných oborů vzdělání, podpořit fungování multioborových tříd, umožnit stupňovité ukončování vzdělávání v oborech vzdělání kategorie dosaženého vzdělání H a L0, kde budou existovat odpovídající obory vzdělání, umožnit absolventům oborů kategorie L0 získat výuční list ve svém oboru (EQF4). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Obory
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Mechanik opravář motorových vozidel (23-68-H/01)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Provozní technika (23-43-L/51)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Strojírenské práce (23-51-E/01)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Strojní mechanik (23-51-H/01)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Strojník (23-65-H/01)
  • Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika (26) – Autoelektrikář (26-57-H/01)
  • Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika (26) – Elektrikář - silnoproud (26-51-H/02)
  • Elektrotechnika, telekomunikační a výpočetní technika (26) – Provozní elektrotechnika (26-41-L/52)
  • Zpracování dřeva a výroba hudebních nástrojů (33) – Nábytkářská a dřevařská výroba (33-42-L/51)
  • Zpracování dřeva a výroba hudebních nástrojů (33) – Nábytkářská a dřevařská výroba (33-42-M/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Instalatér (36-52-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Kameník (36-54-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Malířské a natěračské práce (36-57-E/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Montér suchých staveb (36-66-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Podlahářské práce (36-59-E/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Stavební provoz (36-44-L/51)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Stavebnictví (36-47-M/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Tesař (36-64-H/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Tesařské práce (36-64-E/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Zednické práce (36-67-E/01)
  • Stavebnictví, geodézie a kartografie (36) – Zedník (36-67-H/01)
  • Speciální a interdisciplinární obory (39) – Malíř a lakýrník (39-41-H/01)
  • Speciální a interdisciplinární obory (39) – Mechanik instalatérských a elektrotechnických zařízení (39-41-L/02)
  • Gastronomie, hotelnictví a turismus (65) – Stravovací a ubytovací služby (65-51-E/01)
TypPřípadové studie
SpoluautorNÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ
KrajHlavní město Praha
Štítkynadpředmětové projekty, polygony odborného výcviku, společná výuka ve více ročnících, výuka napříč ročníky ve výukových projektech
Stáhnout materiál Zobrazit materiál

Vazby

Materiál se váže na:

INFO

Datum vložení: 09.09.2015
Počet stažení: 257
logo projektu Pospolu
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.