Příklad dobré praxe - Provázanost ŠVP a NSK, Brno

AnotaceProjekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje provázat školní vzdělávací programy (ŠVP) s odpovídajícími profesními kvalifikacemi Národní soustavy kvalifikací (NSK) s cílem umožnit žákům počátečního odborného vzdělávání přípravu na profesní kvalifikaci NSK již v rámci vzdělávacího procesu ve školách. Dále doporučuje připravit s ohledem na revidovanou soustavu oborů vzdělání základnu profesních kvalifikací potřebných pro naplnění ŠVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Obory
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Autolakýrník (23-61-H/01)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Karosář (23-55-H/02)
  • Strojírenství a strojírenská výroba (23) – Mechanik opravář motorových vozidel (23-68-H/01)
TypPřípadové studie
SpoluautorNÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ
KrajJihomoravský kraj
Štítkyhodnotící standard NSK, inovace školní výuky, školní vzdělávací program
Stáhnout materiál Zobrazit materiál

Vazby

Materiál se váže na:

INFO

Datum vložení: 09.09.2015
Počet stažení: 204
logo projektu Pospolu
Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.