Příklad dobré praxe - Provázanost ŠVP a NSK, Brno
| Anotace | Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje provázat školní vzdělávací programy (ŠVP) s odpovídajícími profesními kvalifikacemi Národní soustavy kvalifikací (NSK) s cílem umožnit žákům počátečního odborného vzdělávání přípravu na profesní kvalifikaci NSK již v rámci vzdělávacího procesu ve školách. Dále doporučuje připravit s ohledem na revidovanou soustavu oborů vzdělání základnu profesních kvalifikací potřebných pro naplnění ŠVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže. | 
|---|---|
| Obory | 
  | 
| Typ | Případové studie | 
| Spoluautor | NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ | 
| Kraj | Jihomoravský kraj | 
| Štítky | hodnotící standard NSK, inovace školní výuky, školní vzdělávací program | 
| Stáhnout materiál Zobrazit materiál | 
Vazby
Materiál se váže na:INFO
Datum vložení: 09.09.2015
Počet stažení: 372
    Počet stažení: 372
    
        Materiál byl finančně podpořen v letech 2013 až 2015 z IPN projektu POSPOLU. Ostatní materiály na tomto modulu jsou průběžně přidávány na základě aktivit Národního ústavu pro vzdělávání v době udržitelnosti projektu.
    
    


