Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 211
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Stanovení ve vodě rozpustného chromuZobrazit/skrýt anotaci
UM
Výzkumný ústav maltovin Praha, s. r. o.28-44-M/01Hlavní město PrahaOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Materiál seznamuje žáky s metodikou stanovení ve vodě rozpustného chrómu v cementu. Zpracoval: Šárka Klimešová.
Stáhnout Stanovení jílovitých podílů ve vápenci podle ČSN EN 933-9+A1Zobrazit/skrýt anotaci
UM
Výzkumný ústav maltovin Praha, s. r. o.28-44-M/01Hlavní město PrahaOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Materiál seznamuje žáky s metodikou sledování jílovitých vápenců, používaných jako složka cementu. Zpracoval: Tomáš Táborský.
Stáhnout Vápenec jako složka cementuZobrazit/skrýt anotaci
UM
Výzkumný ústav maltovin Praha, s. r. o.28-44-M/01Hlavní město PrahaOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy, odborný výcvik, odborná praxe
Materiál Vápenec jako složka cementu - Stanovení jílovitých podílů podle ČSN EN 933-9+A1, seznamuje žáky s metodikou sledování jílovitých vápenců používaných jako složka cementu. Zpracoval: Ing. Tomáš Táborský.
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola automobilní a technická, České Budějovice, Skuherského 323-45-L/01Jihočeský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy automobilní a technické, ve spolupráci s firmou Robert Bosch, spol. s r.o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem odborného výcviku je ověření teoretických znalostí daného oboru v praxi se zaměřením na budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě. Žáci vykonávají komplexní činnosti podle pokynů MOV, žáci pracují pokud možno samostatně. Příklady činností: frézovaní rovinných a tvarových ploch, soustružení válcových a kuželových ploch, vrtání, řezání závitů, sestavování elektrických zařízení dle schématu, sestavování elektropneumatických zapojení a práce se senzory. Cílem odborné praxe je poznat podmínky reálného pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat zadané pracovní činnosti a převzít za tuto práci odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích. Žáci se během odborné praxe navštěvují výrobní oddělení, kde pomáhají opravovat a seřizovat výrobní stroje. Využívají zde své teoretické znalosti ze školy, které doplňují novými poznatky z praxe. Maturitní zkouška má za cíl ověřit veškeré znalosti žáků, které se během OV naučili. Proto se MZ skládá z vytvoření CNC programu a následné obrobení součásti, z elektropneumatiky a PLC, ze senzoriky a elektroniky.
Stáhnout Nástrojař (23-52-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola automobilní a technická, České Budějovice, Skuherského 323-52-H/01Jihočeský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti VOŠ, SPŠ automobilní a technické České Budějovice, ve spolupráci s firmou MOTOR JIKOV Group a.s. Stav informací je platný ke dni 12.5.2015. Cílem odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je rychlejší zařazení absolventů do pracovního procesu ve firmě. Žáci jsou zařazení do pracovních kolektivů a dle svých schopností pracují i na produktivní práci. Podílí se na výrobě a údržbě forem pro tlakové odlévání.
Stáhnout Autotronik (39-41-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola, Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Kopřivnice, příspěvková organizace39-41-L/01Moravskoslezský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy, Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Kopřivnice, ve spolupráci s firmou BROSE CZ spol. s r. o. Stav informací je platný ke dni 13.5.2015. Cílem odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je získání praktických zkušeností, seznámení se s pracovním prostředím a kulturou firmy, možnost získání budoucího zaměstnání. Vykonávané činnosti jsou v různé náročnosti v závislosti na aktuální potřebě. Mentor dle vlastního uvážení zadává činnost. U činností s nižší náročností a nízkou prioritou je kladen důraz na samostatnost. U činností s vyšším nárokem na znalosti a rizikem způsobení finanční škody, jsou činnosti definovány přesněji a jejich vyhotovení je také častěji kontrolováno.
Stáhnout Měření posuvným měřítkem – procvičováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01, 23-56-H/01, 23-41-M/01, 23-51-H/01Ústecký krajOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Výukový materiál obsahuje pracovní list, který slouží k prověření znalostí žáků z oblasti měření posuvným měřítkem. Žáci v pracovním listu odečítají hodnoty na stupnici posuvného měřítka. Zpracoval: Karel Laštovka.
Stáhnout Měření třmenovým mikrometrem – procvičováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01, 23-56-H/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Výukový materiál obsahuje pracovní list, který slouží k prověření znalostí žáků z oblasti třmenovým mikrometrem. Žáci v pracovním listu odečítají hodnoty na stupnici třmenového mikrometru. Zpracoval: Karel Laštovka.
Stáhnout Měření ve strojírenstvíZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01, 23-56-H/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Výukový materiál - prezentace seznamuje žáky s nejčastěji se vyskytujícími způsoby měření ve strojírenství. Zpracoval: Karel Laštovka.
Otevřít FrézováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-56-H/01, 23-51-E/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvikvelké firmy, malé a střední firmy
Videoukázka frézování ze série prezentací obrábění a tvorby NC programu. Zpracoval: Karel Špaček.