Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 124
<< < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Oděvnictví (31-43-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola oděvního návrhářství a Střední průmyslová škola oděvní, Praha 7, Jablonského 331-43-M/01Hlavní město PrahaStáže učitelů
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy oděvního návrhářství a Střední průmyslové školy oděvní ve spolupráci s firmou Hinrichs s.r.o., Slovenská republika. Stav informací je platný ke dni 13.6.2014. Cílem dalšího vzdělávání učitelů je seznámit se s novými technologiemi v průmyslové výrobě, s marketingovou činností, strojovým vybavením, požadavky na absolventy oděvních škol ze strany zaměstnavatelů. Forma spolupráce probíhá uzavřením smlouvy s firmou a dojednáním termínu pobytu učitelů. Protože se jedná o finančně náročný pobyt, je využíván program EU Leonardo da Vinci VETPRO.
Stáhnout Oční optik (69-42-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Brno, Merhautova 1569-42-M/01Jihomoravský krajOdborná praxe, Stáže učitelů, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
Případová studie popisuje zkušenosti Střední zdravotnické školy a Vyšší odborné školy zdravotnické Brno, ve spolupráci s Oční optikou Apia, Očním studiem Brno, Optikou Richter a Očním centrem Visual. Stav informací je platný ke dni 22.9.2015. Cílem odborné praxe je naučit žáky aplikovat získané odborné vědomosti, dovednosti a pracovat jako člen týmu. Odborná praxe přispívá k získání základních dovedností organizace práce a rozšíření komunikačních dovedností. Připravuje žáky na výkon povolání očního optika v provozních podmínkách oční optiky. Žáci poznají podmínky reálného pracoviště, zapojují se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávají zadané pracovní činnosti. Cílem dalšího vzdělávání učitelů je seznámit se s novými technologiemi, přístroji a vybavením v oční optice. Lépe se orientovat v produktech nabízených v oční optice. Seznámit se s novými optickými programy a softwarem. Firma se účastní náboru nových žáků formou prezentace na dnu otevřených dveří a poskytuje propagační materiály. Zájemci se mohou přijít podívat přímo do oční optiky a prohlédnout si i dílenskou část. Odborník z praxe vyučuje na škole praktický předmět zhotovování brýlí, zejména ve vyšších ročnících trénuje s žáky obchodní dovednosti a simulovanou obsluhu zákazníka. Někteří odborníci z praxe seznamují žáky s novými trendy v oční optice v rámci jednorázových seminářů (téma: orientace v katalozích firem, reklamace v oční optice, prodejní dovednosti, centrovací systém v oční optice, optické programy aj.). Žáci vytváří ze seminářů prezentace pro nižší ročníky nebo pro opakování v hodinách. Profilová část MZ je realizována formou praktické zkoušky a probíhá v optických laboratořích školy. Odborník z praxe se účastní celé praktické maturitní zkoušky a dohlíží a klasifikuje hlavně prodejní část a obsluhu fiktivního zákazníka. Volnočasové aktivity jsou realizovány formou volitelného předmětu. Tato aktivita je zahájena na základě požadavku oboru oční optik na škole a schvaluje ji ředitelka školy. Při této aktivitě se žáci připravují na výkon povolání očního optika v provozovnách oční optiky. Navazuje svým charakterem na odbornou praxi.
Stáhnout Obráběč kovů (23-56-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola MESIT, o. p. s.23-56-H/01Zlínský krajOdborný výcvik, Stáže učitelů, Využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy MESIT, o. p. s. ve spolupráci s MESIT ronex spol. s r. o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Žáci si v rámci realizace OV upevňují a rozvíjejí především odborné kompetence soustružení, frézování a broušení. Cílem OV je vést žáky k zodpovědnosti a vytvoření pracovních návyků, dodržování bezpečnosti práce a pracovní doby, zařazení do pracovního kolektivu. Žáci 2. a 3. ročníku pracují na pozici univerzální obráběč kovů, to znamená soustružník, frézař, brusič a obsluha CNC, podílejí se na přípravě výroby – dělení materiálu, kontrole a měření výrobků. Nenásilným způsobem se učí samostatnosti, komplexnosti činnosti, zodpovědnosti za vykonanou práci a sociálně se začleňují do pracovní skupiny. Žáci za produktivní práci pobírají odměnu, která závisí na výsledcích práce, pravidelné docházce a stupni hodnocení ze strany instruktora a učitele OV. Cílem vzdělávání učitelů OV a odborných předmětů je zvýšení jejich odborných kompetencí zejména v oblasti soustružení, frézování a obrábění CNC. Odborník z praxe se podílí na přednáškové činnosti pro žáky i učitele, která probíhá přímo ve firmě a je doplněna exkurzí. Výstupem jsou zpětnovazební dotazníky a krátké referáty žáků přednesené a vyhodnocené v OV a prezentace o činnosti firmy, které jsou využity v odborných předmětech.
Stáhnout Obráběč kovů (23-56-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola Třineckých železáren23-56-H/01Moravskoslezský krajOdborný výcvik, Stáže učitelů, Nábor žáků, Volnočasové aktivity
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy Třineckých železáren ve spolupráci s firmou Strojírny a stavby Třinec, a. s. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem dalšího vzdělávání učitelů je zvýšení odborných kompetencí učitelů odborných předmětů a odborného výcviku. Další vzdělávání učitelů na pracovištích firmy se provádí formou stáže na specializovaných pracovištích firmy: laboratoř metrologie, technologický úsek, úsek programování. Během volnočasových aktivit jsou žáci motivováni k zodpovědnému přístupu ke vzdělávání kreditním systémem hodnocení. Během studia obdrží kredity nejen za celkový prospěch, ale velkou část kreditů mohou získat za výsledky v odborném výcviku a také za účast v soutěžích, za reprezentaci školy a další školní aktivity. Dosažení stanovené úrovně kreditů jim zajistí po absolvování školy postavení kmenového zaměstnance firmy. Proto žáci mají zájem se dobře odborně připravit a svůj um porovnat s ostatními v soutěžích.
Stáhnout Obráběč kovů (23-56-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín23-56-H/01Olomoucký krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Sigmundovy střední školy strojírenské Lutín s firmou Edwards, s.r.o. Lutín, firmou SIGMA GROUP a.s. Lutín a firmou Jaroslav Vraštil Horka nad Moravou. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Obchodník (66-41-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace66-41-L/01Jihomoravský krajOdborný výcvik, Odborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední škola potravinářská, obchodu a služeb Brno ve spolupráci se společnostmi Globus ČR, k.s. a Albert Hypermarket Brno. Stav informací je platný ke dni 14.3.2014. Odborná praxe je realizována tak, aby žáci získali představu o reálném prostředí obchodně provozní jednotky, osvojili si zásady a návyky bezpečné a zdraví neohrožující pracovní činnosti, osvojili si etický kodex ve firmě, naučili se jednat v souladu s morálními principy a zásadami společenského chování a využili technologické vybavení firmy. Cílem odborného výcviku je připravit žáky na vstup do praxe a vychovat z žáka obchodníka, který bude připraven vykonávat kompletní obchodní činnost podniku, obchodně provozní a podnikatelské funkce. Předmět odborný výcvik klade důraz na vedení žáka k poctivosti, přesnosti, ke slušnému chování a ochotě, podnikatelské etice, komunikačním dovednostem, k dodržování hygienických, bezpečnostních, právních a jiných norem týkajících se zabezpečení obchodního provozu, dodržování práv spotřebitele a pracovně právních vztahů.
Stáhnout Obchodní akademie (63-41-M/02) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Obchodní akademie, Lysá nad Labem, Komenského 153463-41-M/02Středočeský krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Obchodní akademie Lysá nad Labem s Městským úřadem Lysá nad Labem a Výstavištěm Lysá nad Labem spol. s r.o.. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>
Stáhnout Obchodní akademie (63-41-M/02) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Obchodní akademie, Prostějov, Palackého 18Olomoucký krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Obchodní akademie Prostějov se Statutárním městem Prostějov. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>
Stáhnout Nástrojař (23-52-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola automobilní a technická, České Budějovice, Skuherského 323-52-H/01Jihočeský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti VOŠ, SPŠ automobilní a technické České Budějovice, ve spolupráci s firmou MOTOR JIKOV Group a.s. Stav informací je platný ke dni 12.5.2015. Cílem odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je rychlejší zařazení absolventů do pracovního procesu ve firmě. Žáci jsou zařazení do pracovních kolektivů a dle svých schopností pracují i na produktivní práci. Podílí se na výrobě a údržbě forem pro tlakové odlévání.
Stáhnout Nástrojař (23-52-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
ŠKODA AUTO a. s., Střední odborné učiliště strojírenské, odštěpný závod23-52-H/01Středočeský krajOdborný výcvik, Stáže učitelů
Případová studie popisuje zkušenosti Středního odborného učiliště strojírenského Mladá Boleslav, ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je příprava žáků na výkon na pracovní pozice nástrojař, minimální doba adaptace při nástupu do zaměstnání, výchova kvalifikovaných zaměstnanců dle potřeb firmy. Na odborném výcviku provádí žáci stejné činnosti jako zaměstnanci, v souladu s požadavky ŠVP. Cílem dalšího vzdělávání učitelů je zvyšování odborných kompetencí učitelů odborného výcviku a učitelů odborných předmětů. Stáží se účastní 3 učitelé odborného výcviku a 3 učitelé teoretických předmětů, kteří absolvují 3 denní stáž v nářaďovně firmy.