Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 124
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Provoz a ekonomika dopravy (37-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
ŠKODA AUTO a. s., Střední odborné učiliště strojírenské, odštěpný závod37-41-M/01Středočeský krajProfilová maturitní zkouškaprofilová maturitní zkouška
Případová studie popisuje zkušenosti školy ŠKODA AUTO a.s., Střední odborné učiliště strojírenské, odštěpný závod, a firmy ŠKODA AUTO a.s. Pojednává o spolupráci při zajištění profilové části maturitní zkoušky.
Stáhnout Provoz a ekonomika dopravy (37-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola logistická a střední odborné učiliště Dalovice37-41-M/01Karlovarský krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy logistické a středního odborného učiliště Dalovice s firmou Witte Nejdek, spol. s r. o. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>
Stáhnout Prodavač (66-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace66-51-H/01Jihomoravský krajOdborný výcvik, Závěrečná zkouška
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy potravinářské, obchodu a služeb Brno ve spolupráci s firmami Datart International, a. s. a Baumax ČR. Stav informací je platný ke dni 14.3.2014. Vzdělávání je zaměřeno na prodej zboží se specializací na prodej elektrotechnického zboží - ŠVP Specialista prodeje elektrotechnického zboží. Cílem je co nejvíce včlenit žáky do reálného prostředí maloobchodní jednotky, umožnit procvičování veškerých vědomostí, dovedností a návyků získaných v teoretickém vyučování a na odborných učebnách odborného výcviku. Vyzkoušet si a naučit se správné komunikaci se zákazníky, spolupráci s dospělými zaměstnanci – spolupracovníky, získat informace o vnitřním řádu firmy, etický kodex prodavače, odborné znalosti o prodávaném sortimentu. Cílem spolupráce s individuálními pracovišti je následné uplatnění absolventa na trhu práce v profesi prodavač a v dalších obchodně provozních funkcích již s určitými zkušenostmi a praxí v reálném prostředí maloobchodu.
Stáhnout Prodavač (66-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Beroun - Hlinky, Okružní 140466-51-H/01Středočeský krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti SOŠ a SOU Beroun - Hlinky s firmou POGRR s.r.o. a firmou ROSSMANN, spol. s r.o. Praha. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Podlahář (36-59-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická Brno, Jílová, příspěvková organizace36-59-H/01Jihomoravský krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy polytechnické Brno s firmou KOBERCE BOSKOVICE, s.r.o. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Ošetřovatel (53-41-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary53-41-H/01Karlovarský krajStáže učitelů, Nábor žáků, Závěrečná zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
Případová studie popisuje zkušenosti Střední zdravotnické škola a Vyšší odborné školy zdravotnické Karlovy Vary ve spolupráci s Karlovarskou krajskou nemocnicí, Farní charitou a Mateřským centrem Karlovy Vary. Stav informací je platný ke dni 14.3.2014. Další vzdělávání učitelů probíhá formou seminářů a kongresů, kterých se vyučující účastní dle zájmu. Dbá se na kontinuální vzdělávání všech vyučujících na úseku ošetřovatelství. Seznámení s novinkami na úsecích ošetřovatelské péče (na odděleních) probíhá jako jednodenní stáž před zahájením výuky. Stáže na oddělení se účastní maximálně 2 vyučující a konají se v období srpen – září v karlovarské nemocnici. Škola se účastní náboru nových žáků formou prezentace na krajské výstavě Škola, na dnech otevřených dveří a poskytuje propagační materiály, letáčky. Jedná se o jednorázové akce, vždy dvakrát během školního roku. Výstava je v měsíci říjnu a dny otevřených dveří v měsíci lednu. Při praktické zkoušce z odborného výcviku žáci plně využívají vybavení oddělení. Pracují s dokumentací, s pomůckami k prevenci vzniku a šíření infekčních onemocnění nebo s pomůckami k ošetřování nemocných. Odborníkem z praxe jsou vrchní sestry oddělení interna, chirurgie a neurologie. Vyučující s vrchní sestrou společně vyberou téma, které může být pro žáky obtížné, nebo které je v současné době aktuální. Vyučující se ukázky, kterou provádí odborník z praxe, taktéž účastní. Volnočasové aktivity jsou realizovány formou kroužku. Tato aktivita je zahájena na základě požadavku žáků, jako příprava pro budoucí povolání. Volnočasové aktivity vedou vyučující školy a veškeré kroužky jsou pro žáky školy zdarma.
Stáhnout Organizace a zajištění odborného výcviku žáků ve firmě JEDNOTA, spotřební družstvo České BudějoviceZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola obchodní, České Budějovice, Husova 966-51-H/01Jihočeský krajOdborný výcvikodborný výcvik
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy obchodní, České Budějovice, Husova 9 ve spolupráci s firmou JEDNOTA, spotřební družstvo České Budějovice. Stav informací je platný ke dni 30. 11. 2015, pro obor vzděláváni 66-51-H/01 Prodavač (ŠVP Prodavač &ndash; smíšené zboží). Odborný výcvik žáků je realizován tak, aby žáci v reálném prostředí firmy získali vědomosti a dovednosti, které se uplatní při výkonu povolání prodavače v pozici zaměstnanců velkých i malých provozoven. Po získání nezbytné praxe jsou připraveni se uplatnit i jako podnikatelé v malých obchodních firmách a živnostech. Cílem odborného výcviku je tedy připravit žáky na vstup do praxe v reálném prostředí, kde si upevní veškeré znalosti získané v teoretickém vyučování. Žáci mají možnost naučit se správně komunikovat se zákazníky, upevnit si odborné znalosti sortimentu prodávaného zboží a získat osobní zkušenosti z prostředí obchodu.</p>
Stáhnout Organizace a zajištění odborného výcviku žáků oboru 26-41-L/01 Mechanik elektrotechnik ve firměZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště elektrotechnické, Plzeň, Vejprnická 5626-41-L/01Plzeňský krajOdborný výcvik
<p>K prohloubení sepětí školní přípravy s reálným výkonem povolání je třeba využít všech možností, které vztahy školy se zaměstnavateli nabízejí: ve vyučování, ve vyhledávání a podpoře talentů i v mimoškolní činnosti. K zvýšení odborných a klíčových kompetencí žáků v reálném pracovním prostředí lze využít i odborný výcvik. Cílem je vhodnými formami spolupráce se zaměstnavateli v rámci odborného výcviku žáků prohloubit sepětí školní odborné přípravy žáků s výkonem povolání v reálném pracovním prostředí.</p>
Stáhnout Opravář zemědělských strojů (41-55-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola technická a řemeslná, Nový Bydžov, Dr. M. Tyrše 11241-55-H/01Jihomoravský krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy technické a řemeslné Nový Bydžov s firmou AGRO SLATINY a.s. a firmou DS Agro Libštát s.r.o.. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Operátor skladování (66-53-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Mladá Boleslav, Jičínská 76266-53-H/01Středočeský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy a středního odborného učiliště Mladá Boleslav ve spolupráci s OBI Česká republika a Penny Market Mladá Boleslav. Stav informací je platný ke dni 19.3.2014. Na odborném výcviku si žáci ověří teoretické znalosti daného oboru v praxi a jejich další rozvoj se zaměřením na budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě. Práce s konkrétním sortimentem zboží (stavebniny, dřevo, nářadí, sanita, barvy a laky, domácí potřeby, elektro, autodoplňky, vnitřní a venkovní zahrada). Rozvoj pracovních dovedností a návyků, práce v kolektivu, uvědomění si náplně a návaznost jednotlivých činností ve skladech.