Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 59
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 69 Osobní a provozní služby - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ69-41-L/01, 69-41-L/02Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 69 Osobní a provozní služby, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce.Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 69 Osobní a provozní služby - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ69-51-H/01, 69-53-H/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxezávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 69 Osobní a provozní služby, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 68 Právo, právní a veřejnosprávní činnost - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ68-42-M/01, 68-43-M/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 68 Právo, právní a veřejnosprávní činnost, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 66 Obchod - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ66-43-M/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 66 Obchod, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 66 Obchod - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ66-41-L/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 66 Obchod, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce.Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 66 Obchod - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ66-52-H/01, 66-53-H/01, 66-51-H/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxezávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 66 Obchod, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ65-42-M/02, 65-42-M/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ65-41-L/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce.Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ65-51-H/01Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxezávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 63 Ekonomika a administrativa - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ63-41-M/01, 63-41-M/02Celorepubliková působnostVyužití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 63 Ekonomika a administrativa, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>