Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 7
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Výrobce a dekoratér keramiky (28-57-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30228-57-H/01Plzeňský krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy Horní Bříza ve spolupráci s firmou LASSELSBERGER, s.r.o. Horní Bříza. Stav informací je platný ke dni 23.5.2014. Cílem odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je seznámit se s činnostmi, které nelze v podmínkách školy realizovat, poznat podmínky reálného pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat činnosti obsažené v ŠVP a převzít za tuto činnost odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích. Popis činností vykonávaných v reálném pracovním prostředí: odběr a kontrola vzorků surovin a materiálů; obsluha výrobních linek; obsluha glazovací linky pro glazování deskových staviv (obkladačky, dlaždice); třídění výrobků podle kvality; balení a expedice hotových výrobků (skladování).
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém predikcí potřeb trhu práce, Horní BřízaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30228-57-H/01Plzeňský krajprognózy trhu práce, Silikátový svaz
Projekt Pospolu doporučuje vytvoření systému predikcí potřeb trhu práce, které na celostátní i regionální úrovni mohou poukázat na trendy v potřebách zaměstnavatelů a tím dát dobrý základ pro strukturu podporovaných oborů vzdělání otevíraných na školách. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Koordinační řízení odborného vzdělávání, Horní BřízaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30228-57-H/01Plzeňský krajcechy, členství školy, prognózy trhu práce, Silikátový svaz
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje koordinační řízení odborného vzdělávání. To znamená: - ustavení koordinační/poradní platformy pro odborné vzdělávání na národní úrovni; - podporu fungování krajských koordinačních/poradních platforem s využitím stávajících struktur a ve vazbě na tvorbu RAP (regionální akční plány) a KAP (krajské akční plány) zaměřené na rozvoj vzdělávání v regionu; - začlenění sektorového principu do koordinačního systému na národní i krajské úrovni (sektorové rady, sektorové dohody, pakty zaměstnanosti). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Stáhnout Chemik operátor (28-42-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Integrovaná střední škola - Centrum odborné přípravy a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Valašské Meziříčí28-42-L/01Zlínský krajOdborná praxe, Nábor žáků
Případová studie popisuje zkušenosti Integrované střední školy – Centra odborné přípravy a Jazykové školy s právem státní jazykové zkoušky Valašské Meziříčí ve spolupráci s DEZA, a. s., Valašské Meziříčí. Stav informací je platný ke dni 7.7.2014. Náboru nových žáků se firma účastní formou prezentace na dni otevřených dveří. Dny otevřených dveří jsou realizovány v prostorách školy, firma zajišťuje dostatek propagačních materiálů (letáky, brožury). Za firmu zajišťuje tuto akci jeden pověřený pracovník personálního a propagačního oddělení. Dále firma poskytuje žákům oboru stipendium a odměny za dosažený prospěch v pololetí a na konci školního roku.
Stáhnout Chemik (28-52-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola Otrokovice28-52-H/01Zlínský krajOdborný výcvik, Stáže učitelů, Nábor žáků, Závěrečná zkouška, Využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslová škola Otrokovice, ve spolupráci s firmou Continental Barum s. r. o. Stav informací je platný ke dni 24.7.2014. Cílem odborného výcviku je vytvoření praktických návyků a dovedností při obsluze strojů a zařízení v gumárenském průmyslu a ověření si teoretických znalostí získaných při výuce. Žáci se také seznámí s organizací práce ve firmě a naučí se pracovním návykům stejně jako stálí zaměstnanci (dodržování pracovní doby, plnění výkonové normy a dodržování zásad BOZP a PO). Na stážích se učitelé zaměřují především na tato témata: analýza výztužných materiálů a pryžových polotovarů, technologie úpravy plášťů, zkoušky v pryžové a textilní laboratoři. Realizace praktické části závěrečné zkoušky probíhá ve firmě Continental Barum s. r. o. podle jednotného zadání. Realizace písemné a ústní závěrečné zkoušky probíhá ve škole podle jednotného zadání. Odborníci z praxe seznamují žáky s novými metodami a technologiemi, které jsou zaváděny ve společnosti Continental Barum formou odborných přednášek. Žákům se rozšiřují teoretické a praktické znalosti a vědomosti, které uplatní v praxi.
Stáhnout Aplikovaná chemie (28-44-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Masarykova střední škola chemická, Praha 1, Křemencova 1228-44-M/01Hlavní město PrahaOdborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Masarykova střední školy chemické, ve spolupráci s Laboratoří biotransformací Mikrobiologického ústavu AV ČR, Laboratoří Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, Laboratoří Ústavu makromolekulární chemie AV ČR a Laboratoří Výzkumného ústavu maltovin. Stav informací je platný ke dni 15.9.2014. Odborná praxe umožňuje žákům poznat výrobní podniky a jejich organizaci, nevýrobní organizace a úkoly jednotlivých pracovišť. V úvodu odborné praxe absolvují žáci přednášku, která jim představí instituci a její organizační strukturu a fungování své ekonomiky. Žáci se setkají s různými chemickými, fyzikálně-chemickými a analytickými metodami a osvojí si moderní analytické a separační techniky, jakož i metody moderní syntézy. Žáci si v průběhu odborné praxe osvojí a rozvíjí znalosti chemie, environmentální a chemické legislativy (REACH, GHS/CLP), manuální dovednosti při práci v laboratoři a schopnosti vlastních posouzení získaných vlastností a zkušeností. Žáci se při práci v laboratořích seznamují s řadou činností a osvojují si teoretické znalosti a praktické dovednosti. Plně využívají své znalosti z oblasti obecné a anorganické chemie, organické chemie, fyzikální chemie, analytické chemie a řady dalších oblastí.</p>
Stáhnout Aplikovaná chemie (28-44-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Masarykova střední škola chemická, Praha 1, Křemencova 1228-44-M/01Hlavní město PrahaProfilová maturitní zkouškaprofilová maturitní zkouška, využití odborníků z praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Masarykovy střední školy chemické s Ústavem fyzikální chemie J. Heyrovského. Pojednává o spolupráci při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>