Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 384
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout HousekeepingZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední škola hotelová a služeb Kroměříž65-42-M/01Zlínský krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 3. ročníku, kteří znají hygienické a bezpečnostní předpisy, relevantní materiální vybavení hotelových provozů dle jejich kategorizace, znají činnost hotelové hospodyně, pokojské a pokojů se zvláštním režimem. Orientují se ve výdeji a evidenci prádla, postupu úklidu pokojů a v ekologických trendech.</p>
Stáhnout Hotelnictví (65-42-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště a Střední odborná škola SČMSD, Znojmo, s. r. o.65-42-M/01Jihomoravský krajOdborná praxe, Profilová maturitní zkouškaodborná praxe, profilová maturitní zkouška, využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti SOU a SOŠ SČMSD, Znojmo s Hotelem Lahofer při zajištění odborné praxe. Dále popisuje záměr spolupráce školy a téhož sociálního partnera pro školní rok 2015/2016 při zajištění profilové části maturitní zkoušky.
Stáhnout Geodézie a katastr nemovitostí (36-46-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-46-M/01Liberecký krajOdborná praxe, Profilová maturitní zkouškaodborná praxe, profilová maturitní zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy stavební a Zoologické zahrady Liberec. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe. Dále obsahuje obecný záměr spolupráce pro školní rok 2017/2018 při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>
Stáhnout Gastronomie (65-41-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola společného stravování, Ostrava - Hrabůvka, příspěvková organizace65-41-L/01Moravskoslezský krajOdborný výcvik, Odborná praxe, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy společného stravování, Ostrava-Hrabůvka ve spolupráci s Mamaison Business & Conference Hotel Imperial Ostrava, Vitana, a. s. a Montycon gastro, s. r. o.. Stav informací je platný ke dni 4.4.2014. Odborný výcvik je na pracovištích firmy realizován formou skupinové výuky. Na pracovišti jsou 2 smíšené skupiny žáků 1. – 4. ročníku, vedené učiteli odborného výcviku. Kromě učitelů odborného výcviku je na pracovišti celkem 9 instruktorů odborného výcviku, kteří jsou zaměstnanci hotelu. Žáci se v průběhu odborného výcviku učí pod dohledem učitelů odborného výcviku obsluhovat technologická zařízení. Náborovou aktivitou pořádanou školou ve spolupráci s firmou je soutěž „O čokoládovou vařečku“. Úkolem soutěžících je připravit tři porce teplého pokrmu s přílohou ve stanoveném časovém limitu. Soutěž je veřejně přístupná spolužákům soutěžících, rodičům i široké veřejnosti. Odborníci z praxe připravují pro vyučující odborných předmětů prezentační a instruktážní akce, které mohou být určeny i žákům. Prezentačních a instruktážních akcí se zúčastňují zpravidla 1–2 odborníci z praxe. Odborníci z firmy přímo vedou instruktáže pro pedagogické pracovníky a žáky a také spolupracují v rámci laboratorních cvičení.
Otevřít Frézování 4Zobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-56-H/01, 23-51-E/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvik, Odborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Videoukázka frézování ze série prezentací obrábění. Zpracoval: Karel Špaček.
Otevřít Frézování 3Zobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-56-H/01, 23-51-E/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvik, Odborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Videoukázka frézování ze série prezentací obrábění. Zpracoval: Karel Špaček.
Otevřít Frézování 2Zobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-56-H/01, 23-51-E/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvik, Odborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Videoukázka frézování ze série prezentací obrábění a tvorby NC programu. Zpracoval: Karel Špaček.
Otevřít FrézováníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-56-H/01, 23-51-E/01, 23-41-M/01Ústecký krajOdborný výcvik, Odborná praxevelké firmy, malé a střední firmy
Videoukázka frézování ze série prezentací obrábění a tvorby NC programu. Zpracoval: Karel Špaček.
Stáhnout Food & BeverageZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední škola hotelová a služeb Kroměříž65-42-M/01Zlínský krajOdborná praxeECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 2. ročníku, kteří znají jednotlivé hygienické a bezpečnostní předpisy, způsoby evidence a placení, jednotlivé formy obsluhy (jednoduchá i vyšší), druhy nápojových a jídelních lístků a pravidla pro jejich sestavování. Umí správně používat inventář během provozu, připravit pracoviště na provoz, nabídnout a servírovat pokrmy.</p>
Stáhnout Evaluační nástroje k ověřování odborných kompetencí žáků se zdravotním postiženímZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ32-52-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvikmetodický inspiromat, odborný výcvik, metodické publikace a učební materiály
Publikace je určena především učitelům žáků se zdravotním handicapem, ale využijí ji i zaměstnavatelé, kteří s těmito žáky v rámci odborného výcviku pracují. První, obecnější část se zaměřuje na problematiku tělesného postižení a na legislativní rámec vymezující oblast vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kromě toho popisuje přístup ke vzdělávání a hodnocení žáků se zdravotními problémy. Další části se věnují dané problematice vždy s ohledem na obor vzdělání 33-52-H/01 Výrobce kožedělného zboží. Závěrečná část je věnována vytváření evaluačních nástrojů k ověření odborných kompetencí. Účelem těchto nástrojů má být nejen vyhodnocení výsledků vzdělávání, ale i poskytnutí zpětné vazby žákovi. Autorský kolektiv: Ing. Pavla Mikušková, Mgr. Kateřina Podalová, Mgr. Jiří Homola. Publikace je součástí edice Metodický inspiromat.