Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 384
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém zajišťování kvality odborného výcviku/odborné praxe, RumburkZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-53-H/01, 34-53-L/01, 34-52-H/01, 34-52-L/01Ústecký krajOdborný výcvik, Odborná praxestandard vybavenosti škol, Svaz polygrafických podnikatelů
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zaměřit se na podporu systému zajišťování kvality odborného výcviku (OV) a odborné praxe (OP) nejen ve firmách. To znamená vyžadovat od škol přípravu konkrétních plánů spolupráce se sociálními partnery formou dodatku ke školnímu vzdělávacímu programu (ŠVP), stanovit povinné náležitosti dokumentace pro hodnocení výsledků žáků v OV/OP na bázi kompetencí (včetně portfolia kompetencí, firemních dokladů, dokladů ECVET pro národní mobilitu a EUROPASS dodatků), podpořit vznik vzorových formulářů, zajistit kvalitu firemních pracovišť. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém zajišťování kvality odborného výcviku/odborné praxe, PrahaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola dopravní, a. s.66-52-H/01, 23-61-H/01, 39-41-L/01, 26-51-H/01, 26-52-H/01, 18-20-M/01, 23-55-H/02, 26-41-L/01, 23-68-H/01, 66-41-L/01, 37-41-M/01, 23-51-H/01Hlavní město PrahaOdborný výcvik, Odborná praxemetodické vedení instruktorů, podnikové standardy, propojení školy a firmy, školní vzdělávací program
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje zaměřit se na podporu systému zajišťování kvality odborného výcviku (OV) a odborné praxe (OP) nejen ve firmách. To znamená vyžadovat od škol přípravu konkrétních plánů spolupráce se sociálními partnery formou dodatku ke školnímu vzdělávacímu programu (ŠVP), stanovit povinné náležitosti dokumentace pro hodnocení výsledků žáků v OV/OP na bázi kompetencí (včetně portfolia kompetencí, firemních dokladů, dokladů ECVET pro národní mobilitu a EUROPASS dodatků), podpořit vznik vzorových formulářů, zajistit kvalitu firemních pracovišť. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém predikcí potřeb trhu práce, RumburkZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-53-H/01, 34-53-L/01, 34-52-H/01, 34-52-L/01Ústecký krajčlenství školy, prognózy trhu práce, Svaz polygrafických podnikatelů, školská komise svazu
Projekt Pospolu doporučuje vytvoření systému predikcí potřeb trhu práce, které na celostátní i regionální úrovni mohou poukázat na trendy v potřebách zaměstnavatelů a tím dát dobrý základ pro strukturu podporovaných oborů vzdělání otevíraných na školách. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém predikcí potřeb trhu práce, Horní BřízaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30236-67-H/02, 82-51-L/04, 28-57-H/01, 82-41-M/12, 36-67-H/01Plzeňský krajprognózy trhu práce, Silikátový svaz
Projekt Pospolu doporučuje vytvoření systému predikcí potřeb trhu práce, které na celostátní i regionální úrovni mohou poukázat na trendy v potřebách zaměstnavatelů a tím dát dobrý základ pro strukturu podporovaných oborů vzdělání otevíraných na školách. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Provázanost ŠVP a NSK, RumburkZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola mediální grafiky a polygrafie, Rumburk, příspěvková organizace34-57-H/01, 34-52-H/01Ústecký krajhodnotící standard NSK, inovace školní výuky, školní vzdělávací program
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje provázat ŠVP s odpovídajícími profesními kvalifikacemi NSK s cílem umožnit žákům počátečního odborného vzdělávání přípravu na profesní kvalifikaci NSK již v rámci vzdělávacího procesu ve školách. Dále doporučuje připravit s ohledem na revidovanou soustavu oborů vzdělání základnu profesních kvalifikací potřebných pro naplnění ŠVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Provázanost ŠVP a NSK, BrnoZobrazit/skrýt anotaci
PS
Integrovaná střední škola automobilní, Brno, Křižíkova 1523-61-H/01, 23-55-H/02, 23-68-H/01Jihomoravský krajhodnotící standard NSK, inovace školní výuky, školní vzdělávací program
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje provázat školní vzdělávací programy (ŠVP) s odpovídajícími profesními kvalifikacemi Národní soustavy kvalifikací (NSK) s cílem umožnit žákům počátečního odborného vzdělávání přípravu na profesní kvalifikaci NSK již v rámci vzdělávacího procesu ve školách. Dále doporučuje připravit s ohledem na revidovanou soustavu oborů vzdělání základnu profesních kvalifikací potřebných pro naplnění ŠVP. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, PrahaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola technická, Praha 4, Zelený pruh 129426-57-H/01, 26-51-H/02, 36-52-H/01, 36-54-H/01, 39-41-H/01, 36-57-E/01, 39-41-L/02, 23-68-H/01, 36-66-H/01, 33-42-L/51, 33-42-M/01, 36-59-E/01, 26-41-L/52, 23-43-L/51, 36-44-L/51, 36-47-M/01, 65-51-E/01, 23-51-E/01, 23-51-H/01, 23-65-H/01, 36-64-H/01, 36-64-E/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Hlavní město Prahanábor žáků, polytechnická výuka na ZŠ
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, OlomoucZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická, Olomouc, Rooseveltova 7926-57-H/01, 36-52-H/01, 23-55-H/02, 23-55-H/01, 36-55-E/01, 36-56-H/01, 39-41-H/01, 39-41-L/02, 23-68-H/01, 33-42-L/51, 66-41-L/01, 36-44-L/51, 23-51-H/01, 36-64-H/01, 33-56-H/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Olomoucký krajškolní informační a poradenské centrum
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, JihlavaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola stavební Jihlava26-51-H/02, 36-52-H/01, 23-55-H/01, 33-42-L/51, 36-69-H/01, 36-67-E/02, 36-44-L/51, 36-47-M/01, 36-64-H/01, 33-56-H/01, 82-51-H/02, 36-67-H/01Vysočina
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Modernizace pojetí všeobecného vzdělávání v odborném školstvíZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická, Olomouc, Rooseveltova 7926-57-H/01, 36-52-H/01, 23-55-H/02, 23-55-H/01, 36-55-E/01, 36-56-H/01, 39-41-H/01, 39-41-L/02, 23-68-H/01, 33-42-L/51, 66-41-L/01, 23-51-H/01, 36-64-H/01, 33-56-H/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Olomoucký krajaplikované učivo v matematice, aplikované učivo ve fyzice, propojení výuky všeobecně vzdělávacích předmětů a odborných předmětů, výuka odborného cizího jazyka
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje modernizaci pojetí všeobecného vzdělávání v odborném školství ve smyslu důrazu na základní gramotnosti a klíčové kompetence podporující uplatnění nejen v pracovním životě. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola realizuje praktické vyučování v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.