Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 33
1 2 3 4 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Autolakýrník (23-61-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Integrovaná střední škola automobilní, Brno, Křižíkova 1523-61-H/01Jihomoravský krajOdborný výcvik
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Integrované střední školy automobilní Brno ve spolupráci s Dopravním podnikem města Brna, a. s. Stav informací je platný ke dni 12.5.2015. Jsou přesně stanoveny kompetence žáků, které žák v průběhu odborného výcviku získá. Při odborném výcviku je kladen důraz na individuální hodnocení jednotlivých žáků, a to především na: přístup a zodpovědnost při plnění úkolů, manuální zručnost a dovednost, kvalitu odvedené práce, dodržování technologických postupů a BOZP, samostatnost žáků při procvičování daných témat. Odborný výcvik žáků probíhá v moderně vybavené lakovně pro osobní, nákladní a drážní vozidla. Žáci vykonávají samostatnou komplexní činnost také v rámci produktivní činnosti.</p>
Stáhnout Dopravní prostředky (23-45-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště podnikání a služeb, Jablunkov, Školní 416, příspěvková organizace23-45-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxe, Stáže učitelů, Nábor žáků, Využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti SOŠ a SOU podnikání a služeb Jablunkov ve spolupráci s firmou PRO NORTH CZECH a. s., Třinec. Stav informací je platný ke dni 29.7.2014. Odborná praxe je realizována smluvně mezi školou a firmou. Žáci plní úkoly zadané školou z oblasti štíhlé výroby a logistiky na pracovišti firmy. Od žáků je požadována samostatnost a zapojení se do týmové práce. Ve firmě jsou určeni odpovědní pracovníci a instruktoři podle jednotlivých oblastí zadání odborné praxe. Další vzdělávání učitelů ve firmě je realizováno formou podrobné exkurze na pracovištích firmy a přednáškami s osobními konzultacemi na téma štíhlé výroby a logistiky. Učitelé se seznámí s technologickým vybavením firmy formou podrobné exkurze, přednášky a konzultace probíhají ve školicím středisku. Za vzdělávání učitelů ve firmě je zodpovědný mentor - ředitel firmy. Odborníci z praxe, se kterými škola spolupracuje, jsou pracovníci firmy. Odborník z praxe realizuje výuku, která probíhá v rozmezí listopad – prosinec, celkem 20 hodin. Výuka probíhá formou výkladu, zaměstnanci se na výuku připraví individuálně (díky bohatým lektorským zkušenostem je příprava zaměstnanců zčásti i kolektivní – struktura, formy výuky, příprava na cílovou skupinu, metody).
Stáhnout Dopravní prostředky (23-45-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště podnikání a služeb, Jablunkov, Školní 416, příspěvková organizace23-45-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxe, Profilová maturitní zkouškaodborná praxe, profilová maturitní zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy a Středního odborného učiliště podnikání a služeb, Jablunkov a pěti sociálních partnerů (BRANO, Autoservis Czudek, KOVONA SYSTEM, PRO NORTH CZECH, Třinecké železárny). Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe a profilové části maturitní zkoušky. Součástí je i popis záměru spolupráce s firmou PRO NORTH CZECH pro školní rok 2015/2016 při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>
Stáhnout Karosář (23-55-H/02) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola – Centrum odborné přípravy technické Kroměříž23-55-H/02Zlínský krajOdborný výcvik, Závěrečná zkouška
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy - Centra odborné přípravy technické Kroměříž ve spolupráci s Autoeden Zedník. Stav informací je platný ke dni 12.5.2015. Žák si během odborného výcviku osvojuje a rozvíjí tyto konkrétní odborné kompetence: získává potřebné informace z technické dokumentace, zhotovuje potřebné dílenské náčrty částí karoserií a skříní, vypočítává rozměry dílů, spotřebu materiálu pro jejich výrobu, rozlišuje druhy materiálů, rozměřuje a orýsovává plechy, stanovuje rozvinuté tvary součástí, ručně zpracovává jemné plechy a profily, volí a používá k tomu nástroje, nářadí, ruční mechanizované nářadí, měřidla, seřizuje a obsluhuje základní druhy klempířských strojů. Při nové závěrečné zkoušce má forma na starosti materiálně technické zabezpečení zkoušky, včetně technologického vybavení. Členem komise je i pracovník z firmy, jenž byl vyučen v oboru a žáka dlouhodobě připravoval na závěrečnou zkoušku.
Stáhnout Klempíř (23-55-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum, Dobruška23-55-H/01Královéhradecký krajOdborný výcvik, Stáže učitelů, Závěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy &ndash; Podorlického vzdělávacího centra Dobruška ve spolupráci se ŠKODA AUTO a.s. Mladá Boleslav. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem odborného výcviku je ověření a rozšíření kompetencí získaných ve školní výuce daného oboru v praxi se zaměřením na budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě. Jde o poznání podmínek reálného pracoviště. Žáci jsou vedeni pracovníkem v dílnách lisovny a svařovny a dalších pro výrobu karoserií. Stáže a další vzdělávání učitelů probíhá ve firmě, kdy si pedagogové projdou veškeré provozy formou exkurze, poté mají přístup na pracoviště a mohou konzultovat postupy, vyzkoušet si je. Závěrečná zkouška je v kompetenci školy, při ní se sleduje náročnost, přesnost zpracování a hodnocení směřuje ke kvalitě žáků, zejména z prestižních důvodů školy.</p>
Stáhnout Mechanik opravář motorových vozidel (23-68-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Kladno, Dubská23-68-H/01Středočeský krajOdborný výcvik, Nábor žáků, Závěrečná zkouška
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy a Středního odborného učiliště Kladno, ve spolupráci s firmou KD servis Kladno. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Při odborném výcviku žáci vykonávají většinou méně nebo středně náročné opravy. Na opravdu náročných opravách pracují výjimečně a to pod přímým dohledem instruktora nebo pověřeného mechanika. Tímto způsobem se snažíme zamezit tomu, aby si žák způsobil úraz a také tomu, aby nedošlo k poškození zařízení nebo vozidla. Nábor nových žáků škola provádí na akcích, které sama pořádá, na akcích organizovaných základními školami a na akcích, pořádaných jinými organizacemi. Důležité jsou pro nás dny otevřených dveří, na kterých škola prezentuje všechny své úspěchy. Zájemce o studium na naší škole seznamujeme s výsledky žáků ve středoškolské odborné činnosti, na soutěžích odborných znalostí a dovedností i na sportovních soutěžích. Nejen u výše jmenovaného oboru, ale i u většiny ostatních oborů středního vzdělání s výučním listem vyučovaných na naší škole, konají žáci závěrečnou zkoušku dle JZZZ již několik let. Všechny tři části závěrečné zkoušky, písemná, praktická i ústní, se uskutečňují v učebnách a dílnách naší školy. Samostatnou odbornou práci naši žáci, v rámci závěrečné zkoušky, nekonají.
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola, Střední průmyslová škola automobilní a technická, České Budějovice, Skuherského 323-45-L/01Jihočeský krajOdborný výcvik, Odborná praxe, Profilová maturitní zkouška
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy, Střední průmyslové školy automobilní a technické, ve spolupráci s firmou Robert Bosch, spol. s r.o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem odborného výcviku je ověření teoretických znalostí daného oboru v praxi se zaměřením na budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě. Žáci vykonávají komplexní činnosti podle pokynů MOV, žáci pracují pokud možno samostatně. Příklady činností: frézovaní rovinných a tvarových ploch, soustružení válcových a kuželových ploch, vrtání, řezání závitů, sestavování elektrických zařízení dle schématu, sestavování elektropneumatických zapojení a práce se senzory. Cílem odborné praxe je poznat podmínky reálného pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat zadané pracovní činnosti a převzít za tuto práci odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích. Žáci se během odborné praxe navštěvují výrobní oddělení, kde pomáhají opravovat a seřizovat výrobní stroje. Využívají zde své teoretické znalosti ze školy, které doplňují novými poznatky z praxe. Maturitní zkouška má za cíl ověřit veškeré znalosti žáků, které se během OV naučili. Proto se MZ skládá z vytvoření CNC programu a následné obrobení součásti, z elektropneumatiky a PLC, ze senzoriky a elektroniky.
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum, Dobruška23-45-L/01Královéhradecký krajOdborný výcvik, Stáže učitelů, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy &ndash; Podorlického vzdělávacího centra, ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO a.s. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Další vzdělávání učitelů probíhá stáží ve firmě pro posílení odborné kompetence, které si i učitelé osvojí a rozvíjí a vztahují se k učivu vyučovaných předmětů a oborů. Vzdělávání je realizováno dle smlouvy podle potřeby organizace a to zejména pokud jde o novou techniku, která není zpracována v učivu školy. Firma nabízí škole nové možnosti praktického vzdělávání. Nové poznatky se dále procvičují na cvičném CNC umístěném ve škole. Nábor žáků probíhá několika možnými formami: Dny otevřených dveří školy a firmy &ndash; zde návštěvníci obdrží reklamní předměty a uvidí výstavky výrobků žáků. Prezentační výstavy na burzách škol &ndash; probíhají v okresních městech v zařízeních tělocvičny nebo kulturního domu, i zde se účastníci setkají s ukázkami činností žáků. Pří náboru nových žáků škola kooperuje s firmou rozličnými formami spolupráce.</p>
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola strojní a elektrotechnická, Velešín, U Hřiště 52723-45-L/01Jihočeský krajOdborný výcvik, Odborná praxe, Profilová maturitní zkouška
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy strojní a elektrotechnické Velešín, ve spolupráci s firmou Robert Bosch, spol. s r.o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Pří odborném výcviku žáci vykonávají komplexní činnosti podle pokynů mistrů odborného výcviku, žáci pracují pokud možno samostatně. Příklady činností: frézovaní rovinných a tvarových ploch, soustružení válcových a kuželových ploch, vrtání, řezání závitů, sestavování elektrických zařízení dle schématu, sestavování elektropneumatických zapojení a práce se senzory. V průběhu odborné praxe mají žáci poznat podmínky reálného pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat zadané pracovní činnosti a převzít za tuto práci odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích. Maturitní zkouška má za cíl ověřit veškeré znalosti žáků, které se během OV naučili. Proto se MZ skládá z vytvoření CNC programu a následné obrobení součásti, z elektropneumatiky a PLC, ze senzoriky a elektroniky.
Stáhnout Mechanik seřizovač (23-45-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-45-L/01Ústecký krajOdborný výcvik, Stáže učitelů, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy a Střední školy Varnsdorf, ve spolupráci s firmou TOS Varnsdorf. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Cílem stáže učitelů ve firmě je seznámení se s novými technologiemi a pracovními postupy ve firmě TOS Varnsdorf. Učitelé si vyzkouší práci, programování, výrobu na nových CNC strojích používaných ve firmě. Učitel OV absolvuje stáž ve firmě v délce 1 týdne. V této době se seznámí s technologiemi obrábění a novinkami v této oblasti, zdokonalí se v tvorbě CNC programů na konkrétní výrobek, jehož výroby se též účastní.