Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 54
<< < 1 2 3 4 5 6 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Gastronomie (65-41-L/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola společného stravování, Ostrava - Hrabůvka, příspěvková organizace65-41-L/01Moravskoslezský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy společného stravování, Ostrava-Hrabůvka ve spolupráci s Mamaison Business & Conference Hotel Imperial Ostrava, Vitana, a. s. a Montycon gastro, s. r. o.. Stav informací je platný ke dni 4.4.2014. Odborný výcvik je na pracovištích firmy realizován formou skupinové výuky. Na pracovišti jsou 2 smíšené skupiny žáků 1. – 4. ročníku, vedené učiteli odborného výcviku. Kromě učitelů odborného výcviku je na pracovišti celkem 9 instruktorů odborného výcviku, kteří jsou zaměstnanci hotelu. Žáci se v průběhu odborného výcviku učí pod dohledem učitelů odborného výcviku obsluhovat technologická zařízení. Náborovou aktivitou pořádanou školou ve spolupráci s firmou je soutěž „O čokoládovou vařečku“. Úkolem soutěžících je připravit tři porce teplého pokrmu s přílohou ve stanoveném časovém limitu. Soutěž je veřejně přístupná spolužákům soutěžících, rodičům i široké veřejnosti. Odborníci z praxe připravují pro vyučující odborných předmětů prezentační a instruktážní akce, které mohou být určeny i žákům. Prezentačních a instruktážních akcí se zúčastňují zpravidla 1–2 odborníci z praxe. Odborníci z firmy přímo vedou instruktáže pro pedagogické pracovníky a žáky a také spolupracují v rámci laboratorních cvičení.
Stáhnout Elektrotechnika (26-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Integrovaná střední škola technická a ekonomická Sokolov26-41-M/01Karlovarský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Integrované střední školy technické a ekonomické Sokolov, ve spolupráci s firmami z regionu. Stav informací je platný ke dni 5.9.2014. Cíle odborného výcviku v reálném pracovním prostředí je seznámit žáky s reálným pracovním prostředím a konkrétním pracovištěm ve firmě. Žáci se seznamují s pracovními postupy při opravách, montážích a údržbě elektrických zařízení v hlavní výrobní činnosti jednotlivých firem. Možnost žáků upevnit a rozšířit si v praxi kompetence získané ve školní výuce. Získat potřebné návyky pro výkon budoucího povolání - zkrácení adaptačního procesu ve firmě po nástupu žáka do zaměstnání. Při odborné praxi žáci v reálném pracovním prostředí vykonávají tyto činnosti: orientace v elektrotechnických výkresech, normách a odborném textu, čtení a kreslení jednopólových schémat ovládacích obvodů, práce s vodiči, klasifikace vodičů podle barvy, atd. Budoucí zkrácení adaptačního procesu ve firmě po nástupu žáka do zaměstnání díky rozvoji orientace v pracovně právních vztazích během odborné praxe.
Stáhnout Elektrotechnika (26-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Gymnázium a Střední průmyslová škola elektrotechniky a informatiky, Frenštát pod Radhoštěm, příspěvková organizace26-41-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Gymnázia a Střední průmyslové školy elektrotechniky a informatiky Frenštát pod Radhoštěm, ve spolupráci s Continental Automotive Czech Republic s. r. o. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Žáci se během odborné praxe seznámí s většinou výrobních provozů firmy. Získají poznatky z výroby elektronických součástek a účastní se zejména procesu vstupní a výstupní kontroly součástek a zařízení. Cílem odborné praxe v reálném pracovním prostředí je ověření kompetencí získaných ve škole a získání nových v provozu firmy a zkrácení adaptačního procesu ve firmě.
Stáhnout Elektrotechnika (26-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace26-41-M/01Ústecký krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti VOŠ a SŠ Varnsdorf a firem TOS Varnsdorf a.s. a Elektropol, spol. s r. o. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>
Stáhnout Ekonomika a podnikání (63-41-M/01 ) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace63-41-M/01Jihomoravský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy potravinářské, obchodu a služeb Brno ve spolupráci s Tesco Stores ČR a.s. (Tesco Vídeňská; Tesco Cimburkova; Tesco Skandinávská, Brno). Stav informací je platný ke dni 28.3.2014. Odborná praxe je realizována v prostorách tří hypermarketů firmy Tesco. Žáci jsou jmenovitě zařazeni do jednotlivých oddělení (lahůdky, maso, pekárna, zelenina, mléčné výrobky, koloniál, drogerie, EBF – nepotravinářské zboží) k činnostem, v nichž rozvíjí své odborné kompetence. Žáci vykonávají odbornou praxi na přiděleném pracovišti v rozsahu čtyř týdnů. Žáci využívají veškerá zařízení a vybavení obchodu k plnění zadaných úkolů. Na jednotlivých oddělení hypermarketu jsou vyškolení instruktoři, kteří zadávají žákům konkrétní pracovní úkoly a následně zkontrolují jejich provedenou práci a hodnocení zaznamenávají do záznamového listu. Za produktivní práci pobírají žáci finanční odměnu.
Stáhnout Ekologie a životní prostředí (16-01-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola pro ochranu a obnovu životního prostředí - Schola Humanitas, Litvínov, Ukrajinská 37916-01-M/01Ústecký krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti SOŠ pro ochranu a obnovu životního prostředí – Schola Humanitas ve spolupráci s firmami Marius Pedersen, a.s. Sběrný dvůr IV Litvínov, Správa CHKO České středohoří a Městská policie Litvínov. Stav informací je platný ke dni 17.6.2014. Při náboru nových žáků firma Marius Pedersen společně se školou organizuje propagační akce k tématice třídění odpadů. Akce probíhá v „Den životního prostředí“ – 5. června. Žáci diskutují s občany města Litvínov o problematice třídění, ale i ukládání či využití odpadů. Je připraven program pro předškoláky, žáky prvního stupně ZŠ a žáky druhého stupně ZŠ. Odborníci z praxe, se kterými škola spolupracuje, jsou pracovníci Správy CHKO České středohoří, se vzděláním v oboru a několikaletou praxí na Správě CHKO. Akce, které pracovníci pořádají pro školu, nejsou zpoplatněny. Jednotlivé realizované aktivity jsou exkurze do CHKO České středohoří, přednášky či stáže a dlouhodobé praxe. Volnočasové aktivity školy jsou realizovány formou kroužků. Tyto aktivity vznikly na základě zájmu žáků a probíhají druhým rokem v prostorách psího útulku nebo v učebně školy – přednáška, beseda, promítání. Realizace kroužku probíhá mimo jiné v prostorách psího útulku v Litvínově. Účast je dobrovolná na základě zájmu. Kroužek probíhá pravidelně jednou týdně v odpoledních hodinách v rozsahu dvou hodin. Volnočasovou aktivitu vede pracovník Městské policie Litvínov na pozici vedoucího psího útulku.
Stáhnout Dopravní prostředky (23-45-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště podnikání a služeb, Jablunkov, Školní 416, příspěvková organizace23-45-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti SOŠ a SOU podnikání a služeb Jablunkov ve spolupráci s firmou PRO NORTH CZECH a. s., Třinec. Stav informací je platný ke dni 29.7.2014. Odborná praxe je realizována smluvně mezi školou a firmou. Žáci plní úkoly zadané školou z oblasti štíhlé výroby a logistiky na pracovišti firmy. Od žáků je požadována samostatnost a zapojení se do týmové práce. Ve firmě jsou určeni odpovědní pracovníci a instruktoři podle jednotlivých oblastí zadání odborné praxe. Další vzdělávání učitelů ve firmě je realizováno formou podrobné exkurze na pracovištích firmy a přednáškami s osobními konzultacemi na téma štíhlé výroby a logistiky. Učitelé se seznámí s technologickým vybavením firmy formou podrobné exkurze, přednášky a konzultace probíhají ve školicím středisku. Za vzdělávání učitelů ve firmě je zodpovědný mentor - ředitel firmy. Odborníci z praxe, se kterými škola spolupracuje, jsou pracovníci firmy. Odborník z praxe realizuje výuku, která probíhá v rozmezí listopad – prosinec, celkem 20 hodin. Výuka probíhá formou výkladu, zaměstnanci se na výuku připraví individuálně (díky bohatým lektorským zkušenostem je příprava zaměstnanců zčásti i kolektivní – struktura, formy výuky, příprava na cílovou skupinu, metody).
Stáhnout Dopravní prostředky (23-45-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště podnikání a služeb, Jablunkov, Školní 416, příspěvková organizace23-45-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxeodborná praxe, profilová maturitní zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy a Středního odborného učiliště podnikání a služeb, Jablunkov a pěti sociálních partnerů (BRANO, Autoservis Czudek, KOVONA SYSTEM, PRO NORTH CZECH, Třinecké železárny). Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe a profilové části maturitní zkoušky. Součástí je i popis záměru spolupráce s firmou PRO NORTH CZECH pro školní rok 2015/2016 při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>
Stáhnout Cestovní ruch (65-42-M/02) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola hotelnictví, gastronomie a služeb SČMSD Šilheřovice, s. r. o.65-42-M/02Moravskoslezský krajOdborná praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední škola hotelnictví, gastronomie a služeb SČMSD Šilheřovice, ve spolupráci s Park golf klub Ostrava. Stav informací je platný ke dni 3.11.2014. Cílem odborné praxe v golfovém resortu je osvojení si základních komunikačních dovedností a postupů v týmové práci, posílení komunikačních dovedností k zákazníkovi a v neposlední řadě získání odborných znalostí o chodu golfového klubu. Profilová část maturitní zkoušky v herní a golfové způsobilosti je volitelná. V první části je žák povinen před komisí obhájit svou seminární práci v rozsahu 10 stran na téma fiktivní golfový zájezd. Zde je oponentem zaměstnanec klubu a zároveň zkušený provozovatel golfových zájezdů. Druhá část praktické maturitní zkoušky se odehrává v prostorách golfového klubu (test teoretických znalostí golfových pravidel) a následně na golfovém hřišti (hrou na určitém počtu jamek, na každé z nich je žák povinen zahrát limitovaný počet ran). Přítomná komise je ve složení: zástupkyně školy pro odborný výcvik, zaměstnanec klubu a golfový trenér.
Stáhnout Cestovní ruch (65-42-M/02) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Beroun - Hlinky, Okružní 140465-42-M/02Středočeský krajOdborná praxeodborná praxe, profilová maturitní zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy a středního odborného učiliště Beroun - Hlinky a firem Best Western Hotel Grand, hotel Parkán a apartmánový dům Puk. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe. Také popisuje záměr spolupráce Střední odborné školy a středního odborného učiliště Beroun - Hlinky a cestovní agentury JK Travel pro školní rok 2015/2016. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe a profilové části maturitní zkoušky.</p>