Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 105
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ21-43-L/01, 21-44-L/01Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství, kategorie dosaženého vzdělání L0 je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ21-52-H/01, 21-53-H/01, 21-55-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Stáže učitelů, Využití odborníků z praxezávěrečná zkouška
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 21 Hornictví a hornická geologie, hutnictví a slévárenství, kategorie dosaženého vzdělání H je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 18 Informatické obory - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ18-20-M/01Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 18 Informatické obory, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ16-01-M/01, 16-02-M/01Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 16 Ekologie a ochrana životního prostředí, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spokupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava - kategorie dosaženého vzdělání KZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ79-41-K/41, 79-41-K/61, 79-41-K/81, 79-42-K/41, 79-42-K/61, 79-42-K/81Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 79 Obecná příprava, kategorie dosaženého vzdělání K je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>
Otevřít Možnosti spolupráce školy se zaměstnavateli v oboru vzdělání 39-41-L/01 AutotronikZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ39-41-L/01Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxe, Stáže učitelů
<p>Publikace se věnuje především postupům při plánování, realizaci a následném hodnocení praktického vyučování ve spolupráci se sociálními partnery v oboru autotronik. Zároveň publikace obsahuje náměty na další formy spolupráce: další vzdělávání učitelů a možnosti mezinárodní spolupráce. Jedná se o příklady dobré praxe, které vycházejí ze zkušeností tří středních škol v Čechách a na Moravě. Vzhledem k zaměření je publikace určena vedoucím učitelům odborného výcviku, resp. těm zaměstnancům škol, kteří mají na starosti právě zajištění praktického vyučování a jiné formy spolupráce se zaměstnavateli.</p>
Stáhnout Model profilové maturitní zkoušky v odborných školách obor vzdělání 78-42-M/01 Technické lyceumZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ78-42-M/01Celorepubliková působnostProfilová maturitní zkouškametodický inspiromat
Publikace vznikla v rámci národního projektu Kurikulum S – Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání (2009‒2012), který realizovalo MŠMT ve spolupráci s NÚV, s finanční podporou Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Publikace byla aktualizována v roce 2016 a doplněna o kapitolu o spolupráci se sociálními partnery. Publikace pro obor vzdělání technické lyceum obsahuje návrh profilové části maturitní zkoušky ve vazbě na rámcový vzdělávací program i školní vzdělávací programy. Ukazuje, jak koncipovat profilovou část maturitní zkoušky, aby měla komplexní charakter a prověřovala odborné i klíčové kompetence absolventa.
Stáhnout Model profilové maturitní zkoušky v odborných školách obor vzdělání 66-41-L/01 ObchodníkZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ66-41-L/01Celorepubliková působnostProfilová maturitní zkouškametodický inspiromat
Publikace vznikla v rámci národního projektu Kurikulum S – Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání (2009‒2012), který realizovalo MŠMT ve spolupráci s NÚV, s finanční podporou Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Publikace byla aktualizována v roce 2016 a doplněna o kapitolu o spolupráci se sociálními partnery. Publikace pro obor vzdělání obchodník obsahuje návrh profilové části maturitní zkoušky ve vazbě na rámcový vzdělávací program i školní vzdělávací programy. Ukazuje, jak koncipovat profilovou část maturitní zkoušky, aby měla komplexní charakter a prověřovala odborné i klíčové kompetence absolventa.
Stáhnout Model profilové maturitní zkoušky v odborných školách obor vzdělání 65-42-M/01 HotelnictvíZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ65-42-M/01Celorepubliková působnostProfilová maturitní zkouškametodický inspiromat
Publikace vznikla v rámci národního projektu Kurikulum S – Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání (2009‒2012), který realizovalo MŠMT ve spolupráci s NÚV, s finanční podporou Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Publikace byla aktualizována v roce 2016 a doplněna o kapitolu o spolupráci se sociálními partnery. Publikace pro obor vzdělání hotelnictví obsahuje návrh profilové části maturitní zkoušky ve vazbě na rámcový vzdělávací program i školní vzdělávací programy. Ukazuje, jak koncipovat profilovou část maturitní zkoušky, aby měla komplexní charakter a prověřovala odborné i klíčové kompetence absolventa.
Stáhnout Model profilové maturitní zkoušky v odborných školách obor vzdělání 63-41-M/02 Obchodní akademieZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ63-41-M/02Celorepubliková působnostProfilová maturitní zkouškametodický inspiromat
Publikace vznikla v rámci národního projektu Kurikulum S – Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání (2009‒2012), který realizovalo MŠMT ve spolupráci s NÚV, s finanční podporou Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Publikace byla aktualizována v roce 2016 a doplněna o kapitolu o spolupráci se sociálními partnery. Publikace pro obor vzdělání obchodní akademie obsahuje návrh profilové části maturitní zkoušky ve vazbě na rámcový vzdělávací program i školní vzdělávací programy. Ukazuje, jak koncipovat profilovou část maturitní zkoušky, aby měla komplexní charakter a prověřovala odborné i klíčové kompetence absolventa.