Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 384
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Světelné systémy na osobním vozidleZobrazit/skrýt anotaci
JVU
STK Znojmo, s.r.o.23-68-H/01Jihomoravský krajOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET
<p>Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 2. ročníku, kteří mají základní znalosti elektrotechniky.</p>
Stáhnout Svařování elektrickým obloukemZobrazit/skrýt anotaci
JVU
Střední škola technická, Praha 4, Zelený pruh 129423-51-H/01Hlavní město PrahaOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET
Jednotka výsledků učení je určena pro žáky 3. ročníku, kteří ovládají základní ruční a strojní zpracování kovů, základy strojního obrábění a pájení, jsou zdravotně způsobilí práce se stroji.
Stáhnout Stříhání, sekání a probíjeníZobrazit/skrýt anotaci
UM
Střední škola – Podorlické vzdělávací centrum, Dobruška23-55-H/01Královéhradecký krajOdborný výcvik, Odborná praxevelké firmy, malé a střední firmy, odborný výcvik, odborná praxe
Výukový materiál na téma Stříhání, sekání a probíjení. Zpracoval: Marian Kubala.
Stáhnout Strojní mechanik (23-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola a Střední škola technická Česká Třebová23-51-H/01Pardubický krajOdborný výcvik
Případová studie popisuje zkušenosti Vyšší odborné školy a Střední školy technické Česká Třebová ve spolupráci s firmou CZ LOKO, a. s. Stav informací je platný ke dni 21.3.2014. Odborný výcvik v reálném pracovním prostředí výrobního podniku CZ LOKO, a. s., umožňuje žákům seznámit se s pracovními postupy a technologiemi při výrobě, modernizaci a opravách kolejových vozidel, které nelze realizovat ve školních dílnách. Žáci mají možnost ověřit si teoretické znalosti získané v odborných strojírenských předmětech a rozšířit své praktické dovednosti získané ve školních dílnách. Praxe žáků ve výrobním provozu vytváří podmínky k upevňování vztahu k práci a odpovědnosti a zkracuje adaptační proces po nástupu do zaměstnání. Firma podle svých personálních potřeb nabízí budoucí zaměstnání žákům, kteří se v odborném výcviku osvědčili. Společnost CZ LOKO zaměstnává velký počet absolventů oboru strojní mechanik.
Stáhnout Strojírenství (23-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola a Obchodní akademie, Bruntál, příspěvková organizace23-41-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxe, Stáže učitelů, Využití odborníků z praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy a Obchodní akademie Bruntál ve spolupráci s BRANO a. s. Stav informací je platný ke dni 12.5.2015. Cílem odborného vzdělávání učitelů ve firmě je zvyšování odborných kompetencí učitelů odborného výcviku a učitelů odborných předmětů formou exkurze a stáže v provozu, seznámení s novými technologiemi a pracovními postupy, nebo samotným stínováním odborníka z firmy. Další vzdělávání učitelů odborného výcviku vede ke zvýšení povědomí o nových trendech v technologiích užívaných ve výrobní praxi se zaměřením na automobilový průmysl. Ověření teoretických znalostí a obsahu učiva v oboru strojírenství s praxí v reálném pracovním prostředí.</p>
Stáhnout Strojírenství (23-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola a Obchodní akademie, Bruntál, příspěvková organizace23-41-M/01Moravskoslezský krajOdborná praxe, Profilová maturitní zkouškaodborná praxe, profilová maturitní zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy a Obchodní akademie, Bruntál s firmami Erdrich Umformtechnik s. r. o a MetalPlast Lipník n. B. a.s. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe. Popisuje také záměr spolupráce Střední průmyslové školy a Obchodní akademie, Bruntál a firmy Alfa Plastik, a.s pro školní rok 2015/2016. Pojednává o spolupráci při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>
Stáhnout Strojírenství (23-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola Ostrov23-41-M/01Karlovarský krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy Ostrov a firmy Witte Nejdek, spol. s r. o. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>
Stáhnout Strojírenství (23-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace23-41-M/01Ústecký krajOdborná praxeodborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti VOŠ a SŠ Varnsdorf a firmy TOS Varnsdorf a.s. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe.</p>
Stáhnout Strojí mechanik (23-51-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště, Domažlice, Prokopa Velikého 64023-51-H/01Plzeňský krajZávěrečná zkouškazávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Středního odborného učiliště Domažlice s firmou Gerresheimer Horšovský Týn, s.r.o. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Stavebnictví (36-47-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-47-M/01Liberecký krajOdborná praxe, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslová škola stavební Liberec, ve spolupráci s firmou Stylstav Liberec. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Jedná se o školní, krajské celorepublikové prezentace a soutěže, kterých se účastní žáci pod vedením učitelů odborný předmětů ve svém volném čase. Část těchto soutěžních a prezentačních prací vzniká při založené kroužku &bdquo;Práce s multimédii&ldquo; (PMM). Kroužek vede zkušený odborník z řad učitelů. Těžiště práce spočívá v modelování ve 3D programech. Výstupem jsou vizualizace projektů budov, tisky objektů na 3D tiskárně. Další skupina soutěžních a prezentačních prací vzniká při&ldquo; Výtvarném kroužku&ldquo;. Náplň tvorby kroužku navazuje úzce na vyučovaný předmět Architektura a Odborné kreslení. Žáci se pod vedením učitelů účastní tradičně vypsaných soutěží na dané téma: Výrobce papírových lepenek &ndash; tvorba makety objektu např. nádraží, fotbalový stadion apod.</p>