Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 105
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Praktické vyučování v prostředí se složitou a nákladnou technologií a zařízením ve firměZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ41-55-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxemetodický inspiromat
<p>Publikace pro skupinu oborů 41 Zemědělství a lesnictví. Tato metodická publikace je zaměřena na profesní přípravu žáků oborů vzdělání skupiny 41 Zemědělství a lesnictví v reálném pracovním prostředí firem se složitou a nákladnou technologií. Publikace se zabývá procesem výběru vhodného sociálního partnera školy pro praktické vyučování žáků v reálném pracovním prostředí a organizačními a formálními záležitostmi nutnými pro optimální nastavení spolupráce školy a firmy. Autoři: Mgr. Jiří Doležal, Bc. Václav Vyhnálek. Publikace je součástí edice Metodický inspiromat.</p>
Stáhnout Praktické vyučování v maturitních oborechZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ65-42-M/02, 65-41-L/01, 65-41-L/51, 65-42-M/01Celorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxemetodický inspiromat
<p>Publikace pro skupinu oborů 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus. Publikace je zaměřená na přípravu absolventů skupiny oborů 65 Gastronomie, hotelnictví a turismus ke vstupu na trh práce a může být inspirací pro řadu škol vyučujících tyto obory. Autoři publikace pracují na Střední škole hotelové a služeb v Kroměříži, která má v současné době asi tisíc žáků, a vyučuje kromě jiných oborů i obory hotelnictví, cestovního ruchu a gastronomie. Autoři: Ing. Taťána Vencovská,&nbsp;Ing. Petr Hajný, Ing. Věra Zezuláková. Publikace je součástí edice Metodický inspiromat.</p>
Stáhnout Ověřování odborných znalostí a dovedností žáků - sbírka úloh pro truhlářeZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ33-56-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvikodborný výcvik, metodické publikace a učební materiály, z praxe škol
<p>Publikace obsahuje soubory úloh pro první až třetí ročník oboru vzdělání 33-56-H/01 Truhlář, které umožňují žákům kontrolu výsledků formou samostudia a procvičování svých znalostí. Soubory testů jsou prvotně členěny podle obtížnosti pro jednotlivé ročníky a dále jsou rozděleny tak, aby je bylo možno absolvovat v jednotlivých hodinách po skupinách od 15 do 20 testových otázek. Jedná se o nestandardizované otevřené úlohy, vyžadující vytvoření odpovědi žákem; zastoupeny jsou úlohy se stručnou i širokou odpovědí. Autor: Ing. Václav Karafiát. Publikace je součástí edice Z praxe škol.</p>
Stáhnout Odborný výcvik ve firmě - KUCHAŘZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ65-51-H/01Celorepubliková působnostOdborný výcvikECVET, jednotky výsledků učení ECVET, metodické publikace a učební materiály, hodnotící standard NSK, metodické vedení instruktorů, odborný výcvik ve firmě
<p>Materiál shrnuje požadavky a doporučení pro realizaci odborného výcviku ve firmě pro obor vzdělání 65-41-H/01 Kuchař-číšník, zaměření kuchař. Využívá při tom požadavky Národní soustavy kvalifikací a zohledňuje požadavky jednotně zadávaných závěrečných zkoušek.</p>
Stáhnout Obrábění na CNC stroji – žákovský projekt – stahovák řemeniceZobrazit/skrýt anotaci
UM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ23-45-L/01VysočinaOdborný výcvik
<p>Učební a metodický materiál je příkladem využití odpovídající profesní kvalifikace NSK při stanovení standardu (=požadovaných kompetencí absolventa) odborného výcviku oboru vzdělání 23-45-L/01 Mechanik seřizovač v oblasti obrábění na CNC strojích ve spolupráci Střední školy průmyslové, technické a automobilní Jihlava s firmou Bosch Diesel s.r.o. Jeho další dopracování do podoby žákovského projektu pak umožní žákům získat v průběhu odborného výcviku kompetence požadované budoucími zaměstnavateli. Autor: Ing. Jaroslav Tesař.</p> <p>Materiál obsahuje přímo vložené přílohy ve formátu PDF, jejich seznam je na straně 33.</p> <p><em>Poznámka pracovního týmu Pospolu: materiál neprošel grafickou úpravou.</em></p>
Stáhnout Nejpoužívanější typy senzorů v průmyslové automatické výroběZobrazit/skrýt anotaci
MP
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ26-51-H/01, 26-41-M/01, 23-45-L/01Celorepubliková působnostOdborný výcvikodborný výcvik, metodické publikace a učební materiály, z praxe škol
Učební materiál uvádí žáky do problematiky senzoriky formu prezentace. Soustředí se zejména na popis vlastností a praktického využití nejpoužívanějších typů senzorů. Těžiště učebního materiálu spočívá v názornosti. Prezentace obsahuje množství schémat, fotografií a příkladů využití jednotlivých typů senzorů v průmyslové výrobě. Obsahuje také návody na obsluhu konkrétních zařízení včetně úloh k procvičení. Učební materiál byl vytvořen pro žáky oboru vzdělání Mechanik seřizovač – Mechatronik (23-45-L/01), ale mohou ho využít i obory jako Elektrikář (26-51-H/01) a Elektrotechnika (26-41-M/01). Autorský kolektiv: Bc. Martin Kotek, Bc. Michal Vocilka. Publikace je součástí edice Z praxe škol.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - obecný model spolupráce - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
Obecné modely spolupráce představují nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v obecné rovině. Obsahují nejrůznější aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Jsou určeny školám i zaměstnavatelům a jsou vhodným vodítkem pro již vytvořená fungující partnerství i pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Modely nemají charakter závazných dokumentů, jejich funkce je inspirativní, obsahují náměty k nastavení a rozvoji vlastní spolupráce škol a jejich sociálních partnerů. Náměty a principy uplatnitelné při spolupráci konkrétních partnerství jsou na základě obecných modelů rozpracovány do konkrétních aplikovaných modelů spolupráce. Obecné modely byly vytvořeny zvlášť pro kategorie oborů vzdělání H, M a L0.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - obecný model spolupráce - kategorie dosaženého vzdělání L0Zobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostOdborný výcvik, Odborná praxe, Stáže učitelů, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
Obecné modely spolupráce představují nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v obecné rovině. Obsahují nejrůznější aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Jsou určeny školám i zaměstnavatelům a jsou vhodným vodítkem pro již vytvořená fungující partnerství i pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Modely nemají charakter závazných dokumentů, jejich funkce je inspirativní, obsahují náměty k nastavení a rozvoji vlastní spolupráce škol a jejich sociálních partnerů. Náměty a principy uplatnitelné při spolupráci konkrétních partnerství jsou na základě obecných modelů rozpracovány do konkrétních aplikovaných modelů spolupráce. Obecné modely byly vytvořeny zvlášť pro kategorie oborů vzdělání H, M a L0.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - obecný model spolupráce - kategorie dosaženého vzdělání HZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍCelorepubliková působnostOdborný výcvik, Stáže učitelů, Nábor žáků, Závěrečná zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
Obecné modely spolupráce představují nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v obecné rovině. Obsahují nejrůznější aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Jsou určeny školám i zaměstnavatelům a jsou vhodným vodítkem pro již vytvořená fungující partnerství i pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Modely nemají charakter závazných dokumentů, jejich funkce je inspirativní, obsahují náměty k nastavení a rozvoji vlastní spolupráce škol a jejich sociálních partnerů. Náměty a principy uplatnitelné při spolupráci konkrétních partnerství jsou na základě obecných modelů rozpracovány do konkrétních aplikovaných modelů spolupráce. Obecné modely spolupráce byly vytvořeny zvlášť pro kategorie oborů vzdělání H, M a L0.
Stáhnout Náměty na podporu spolupráce škol a zaměstnavatelů - aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění - kategorie dosaženého vzdělání MZobrazit/skrýt anotaci
AM
NÁRODNÍ ÚSTAV PRO VZDĚLÁVÁNÍ82-41-M/11, 82-41-M/05, 82-41-M/16, 82-42-M/01, 82-44-M/02, 82-41-M/09, 82-41-M/07, 82-41-M/17, 82-41-M/04, 82-41-M/10, 82-41-M/03, 82-41-M/14, 82-41-M/15, 82-41-M/08, 82-41-M/18, 82-41-M/02, 82-41-M/01, 82-41-M/12, 82-41-M/06, 82-41-M/13Celorepubliková působnostOdborná praxe, Stáže učitelů, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe
<p>Aplikovaný model spolupráce pro skupinu oborů vzdělání 82 Umění a užité umění, kategorie dosaženého vzdělání M je nástroj, který slouží jako podpora při vymezování obsahu a podmínek spolupráce škol a zaměstnavatelů v dané skupině oborů vzdělání. Obsahuje různé aspekty, které je třeba zohledňovat při navazování, průběhu a vyhodnocení spolupráce. Je určen školám i zaměstnavatelům. Je vhodným vodítkem jak pro již vytvořená fungující partnerství, tak pro subjekty, které mají zájem spolupráci teprve navázat. Model spolupráce nemá charakter závazného dokumentu, jeho funkce je inspirativní. Model je východiskem pro zpracování konkrétních modelů spolupráce aplikovaných na podmínky jednotlivých škol.</p> <p>(Platnost URL odkazů k 15. 10. 2015)</p>