Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 16
1 2 > >>
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Zedník (36-67-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 8636-67-H/01Jihočeský krajZávěrečná zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné učiliště zemědělské a služeb Dačice s firmou STARKON JIHLAVA CZ a.s.. Pojednává o spolupráci při zajištění praktické závěrečné zkoušky.</p>
Stáhnout Tesař (36-64-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborná škola, Litvínov - Hamr, příspěvková organizace36-64-H/01Ústecký krajOdborný výcvik, Závěrečná zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
Případová studie popisuje zkušenosti Střední odborné školy Litvínov-Hamr, ve spolupráci s obchodními zástupci výrobců tesařských strojů a nástrojů. Stav informací je platný ke dni 15.9.2014. Odborníci z praxe jsou využíváni při výuce a to přednáškami a při exkurzích přímo ve firmách. Žáci se tímto zdokonalují ve většině využívaných technik a rozvíjí si tak většinu odborných kompetencí. Výstupem jsou zprávy a fotodokumentace, které se využívají při výuce a výkladech pracovních postupů.
Stáhnout Tesař (36-64-H/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední odborné učiliště stavební, Plzeň, Borská 5536-64-H/01Plzeňský krajNábor žáků, Závěrečná zkouška, Využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Středního odborného učiliště stavebního, Plzeň, ve spolupráci s firmou DFH Haus CZ. Stav informací je platný ke dni 16.6.2014. Využití odborníků z praxe při plánování a realizaci výuky je formou přednášek na témata, která rozšiřují učivo o nový pohled ze stravy výroby a realizace dřevostaveb. Tematické oblasti přednášek jsou: Konstrukce dřevostaveb, Projektování dřevostaveb, Stavební materiály, Příprava výroby a Montážní činnost dřevostaveb. Závěrečné zkoušky se konají dle vyhlášky či zákona v rozmezí měsíce června, tj. od 1. 6. do 30. 6. Veškeré náklady hradí škola s výjimkou prací na zkoušce, které se konají v rámci plnění zakázky (…pouze obor zedník).
Stáhnout Stavebnictví (36-47-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-47-M/01Liberecký krajOdborná praxe, Nábor žáků, Profilová maturitní zkouška, Využití odborníků z praxe, Volnočasové aktivity
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslová škola stavební Liberec, ve spolupráci s firmou Stylstav Liberec. Stav informací je platný ke dni 14.5.2015. Jedná se o školní, krajské celorepublikové prezentace a soutěže, kterých se účastní žáci pod vedením učitelů odborný předmětů ve svém volném čase. Část těchto soutěžních a prezentačních prací vzniká při založené kroužku &bdquo;Práce s multimédii&ldquo; (PMM). Kroužek vede zkušený odborník z řad učitelů. Těžiště práce spočívá v modelování ve 3D programech. Výstupem jsou vizualizace projektů budov, tisky objektů na 3D tiskárně. Další skupina soutěžních a prezentačních prací vzniká při&ldquo; Výtvarném kroužku&ldquo;. Náplň tvorby kroužku navazuje úzce na vyučovaný předmět Architektura a Odborné kreslení. Žáci se pod vedením učitelů účastní tradičně vypsaných soutěží na dané téma: Výrobce papírových lepenek &ndash; tvorba makety objektu např. nádraží, fotbalový stadion apod.</p>
Stáhnout Stavebnictví (36-47-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední průmyslová škola stavební, Liberec 1, Sokolovské náměstí 14, příspěvková organizace36-47-M/01Liberecký krajOdborná praxe, Profilová maturitní zkouškaodborná praxe, profilová maturitní zkouška
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Střední průmyslové školy stavební a firmy STYLSTAV Liberec. Pojednává o spolupráci při zajištění odborné praxe a také popisuje záměr spolupráce pro školní rok 2015/2016 při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>
Otevřít Příklad dobré praxe - Zajištění lepší prostupnosti systému, PrahaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola technická, Praha 4, Zelený pruh 129436-52-H/01, 36-54-H/01, 36-57-E/01, 36-66-H/01, 36-59-E/01, 36-44-L/51, 36-47-M/01, 36-64-H/01, 36-64-E/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Hlavní město Prahanadpředmětové projekty, polygony odborného výcviku, společná výuka ve více ročnících, výuka napříč ročníky ve výukových projektech
Projekt Pospolu ve svých opatřeních doporučuje umožnit přijímání žáků do 1. ročníku odborného vzdělávání stejné kategorie dosaženého vzdělání, koncipovaného společně pro více současných oborů vzdělání, podpořit fungování multioborových tříd, umožnit stupňovité ukončování vzdělávání v oborech vzdělání kategorie dosaženého vzdělání H a L0, kde budou existovat odpovídající obory vzdělání, umožnit absolventům oborů kategorie L0 získat výuční list ve svém oboru (EQF4). Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Systém predikcí potřeb trhu práce, Horní BřízaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola, Horní Bříza, U Klubu 30236-67-H/02, 36-67-H/01Plzeňský krajprognózy trhu práce, Silikátový svaz
Projekt Pospolu doporučuje vytvoření systému predikcí potřeb trhu práce, které na celostátní i regionální úrovni mohou poukázat na trendy v potřebách zaměstnavatelů a tím dát dobrý základ pro strukturu podporovaných oborů vzdělání otevíraných na školách. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem konkrétní škola funguje v souladu s výše uvedeným doporučením. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, PrahaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola technická, Praha 4, Zelený pruh 129436-52-H/01, 36-54-H/01, 36-57-E/01, 36-66-H/01, 36-59-E/01, 36-44-L/51, 36-47-M/01, 36-64-H/01, 36-64-E/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Hlavní město Prahanábor žáků, polytechnická výuka na ZŠ
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, OlomoucZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola polytechnická, Olomouc, Rooseveltova 7936-52-H/01, 36-55-E/01, 36-56-H/01, 36-44-L/51, 36-64-H/01, 36-67-E/01, 36-67-H/01Olomoucký krajškolní informační a poradenské centrum
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.
Otevřít Příklad dobré praxe - Posílení kariérového poradenství na ZŠ a SŠ, JihlavaZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola stavební Jihlava36-52-H/01, 36-69-H/01, 36-67-E/02, 36-44-L/51, 36-47-M/01, 36-64-H/01, 36-67-H/01Vysočina
Projekt Pospolu doporučuje posílení kariérového poradenství. To znamená: - metodicky a finančně podpořit kvalitu kariérového vzdělávání žáků na ZŠ i SŠ, jeho koordinaci se službami kariérového poradenství, a to vše ve spolupráci se zaměstnavateli; - podpořit pozici kariérového poradce ve škole – implementací konceptu školního poradenského pracoviště (ŠPP), kde některé činnosti výchovného poradce přebírá školní psycholog nebo speciální pedagog, vyřešit finanční podporu ŠPP a zajistit odpovídající kvalifikovanost kariérového poradce (např. PK NSK Kariérový poradce); - podpořit integrovaný systém kariérové poradenství, do kterého jsou zapojeny subjekty ze sféry vzdělávání a zaměstnanosti, na národní, regionální úrovni, podpořit koordinaci školních a školských poradenských služeb v oblasti kariérového poradenství. Tento příklad dobré praxe ilustruje, jakým způsobem se konkrétní škola realizuje v souladu s výše uvedenými doporučeními. Popis tohoto případu je součástí publikace Příklady dobré praxe - spolupráce škol a firem při odborném vzdělávání viz odkaz níže.