Titulka » Titulní strana Pospolu » Výstupy projektu

Přehled výstupů

Skupina oborůOborKrajTypFormaAutorTagy
Zrušit filtr
Nalezeno: 124
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Název materiáluAnotace AutorOborKrajFormaTagy
Seřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupněSeřadit vzestupně Seřadit sestupně
Stáhnout Aplikovaná chemie (28-44-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Masarykova střední škola chemická, Praha 1, Křemencova 1228-44-M/01Hlavní město PrahaProfilová maturitní zkouškaprofilová maturitní zkouška, využití odborníků z praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Masarykovy střední školy chemické s Ústavem fyzikální chemie J. Heyrovského. Pojednává o spolupráci při zajištění profilové části maturitní zkoušky.</p>
Stáhnout Aplikovaná chemie (28-44-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Masarykova střední škola chemická, Praha 1, Křemencova 1228-44-M/01Hlavní město PrahaOdborná praxe
<p>Případová studie popisuje zkušenosti Masarykova střední školy chemické, ve spolupráci s Laboratoří biotransformací Mikrobiologického ústavu AV ČR, Laboratoří Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, Laboratoří Ústavu makromolekulární chemie AV ČR a Laboratoří Výzkumného ústavu maltovin. Stav informací je platný ke dni 15.9.2014. Odborná praxe umožňuje žákům poznat výrobní podniky a jejich organizaci, nevýrobní organizace a úkoly jednotlivých pracovišť. V úvodu odborné praxe absolvují žáci přednášku, která jim představí instituci a její organizační strukturu a fungování své ekonomiky. Žáci se setkají s různými chemickými, fyzikálně-chemickými a analytickými metodami a osvojí si moderní analytické a separační techniky, jakož i metody moderní syntézy. Žáci si v průběhu odborné praxe osvojí a rozvíjí znalosti chemie, environmentální a chemické legislativy (REACH, GHS/CLP), manuální dovednosti při práci v laboratoři a schopnosti vlastních posouzení získaných vlastností a zkušeností. Žáci se při práci v laboratořích seznamují s řadou činností a osvojují si teoretické znalosti a praktické dovednosti. Plně využívají své znalosti z oblasti obecné a anorganické chemie, organické chemie, fyzikální chemie, analytické chemie a řady dalších oblastí.</p>
Stáhnout Agropodnikání (41-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední zemědělská škola, Rakovník, Pražská 122241-41-M/01Středočeský krajOdborná praxe, Stáže učitelů, Nábor žáků, Využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední zemědělské školy Rakovník ve spolupráci se Zemědělským družstvem Lašovice. Stav informací je platný ke dni 13.6.2014. Cílem odborné praxe v reálném pracovním prostředí je poznat podmínky pracoviště, zapojit se do pracovního kolektivu, samostatně vykonávat zadané pracovní činnosti a převzít za tuto práci odpovědnost, rozvíjet orientaci v pracovně právních vztazích. Na krátkodobých stážích učitelů, odborných konzultacích učitelé získají možnost seznámit se s nově užívaným pracovním postupem a novou mechanizací nebo získají informace o využití moderních technologií pěstování rostlin. Každý učitel zpracoval krátkou prezentaci zaměřenou na jím vyučovaný předmět. Při náboru nových žáků se firma podílí na přípravě Dne otevřených dveří a na soutěžích pro žáky základních škol. Odborníci z praxe konzultují možnosti školy a podniku na akcích pro učitele, přímo na výuce se nepodílí. Hlavní témata jsou: příprava půdy, setí a sázení, sklizeň polních plodin, posklizňová úprava, údržba a seřízení zemědělské mechanizace, organizace práce v zemědělském podniku. Těmto tématům odpovídají získané kompetence.
Stáhnout Agropodnikání (41-41-M/01) - případová studieZobrazit/skrýt anotaci
PS
Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm41-41-M/01Zlínský krajOdborná praxe, Využití odborníků z praxe
Případová studie popisuje zkušenosti Střední školy zemědělské a přírodovědné Rožnov pod Radhoštěm, ve spolupráci s Biofarmou Horutovi. Stav informací je platný ke dni 13.6.2014. Praktická výuka odborné praxe je zaměřena zejména na odborná témata zaměřená na vlastní chov mléčných plemen skotu, získávání mléka a následné zpracování mléka jako významného produktu chovu zvířat. Žáci dále mají možnost proniknout do chodu malé rodinné zemědělské farmy a organizace prací v prostředí, kde není klasický vztah zaměstnanec ‒ nadřízený pracovník, a z toho vyplývajících odlišností vztahu k vlastnímu hospodářství. Odborníci z provozu si po domluvě s vyučujícím připraví přednášku, většinou doplněnou PP prezentací, na základě vlastních poznatků a zkušeností, podle kterých řídí zemědělský provoz. Informace, které podávají, vyplývají z provozně ověřených faktů a dochází tedy někdy k úpravě běžně zavedených pravidel chovu zvířat. V tom je originalita a cennost těchto informací, že provoz někdy ukazuje nutnost změny vyučované teorie chovu zvířat. Také zavádění nejmodernějších poznatků do provozu je vlastně ověřováno běžným provozem.